[Cydia] South Park Mobile discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) App is helaas down :S...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App is helaas down :S
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Deze app heeft 1 of 2 dagen echt gewerkt. Ondanks alle reclame vond ik het een goede app. Nu is het alweer 2 dagen down met de mededeling dat ze een nieuwe server nodig hebben. In het begin stond er dat ze 119$ nodig hadden. Kijk ik er net weer op is dat veranderd in 230$ en net nu ze op 108$ staat. Wel een beetje vreemd allemaal, straks gaat dat bedrag elke x hoger worden.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het nu ook wel weer gehad, 1 aflevering gezien toen ik het net geinstalleerd had.
Nu willen ze persé geld. Het was leuk zo lang het duurde... .
|
|||
|
|||
Ze hebben nu voor 2 maanden ofzo het geld binnen voor de server. Maar de prijzen worden alsmaar hoger! En de app werkt nog steeds niet! Die gasten willen alleen maar geld innen en ik ben bang dat het op het laatst ze er helemaal mee stoppen!
|
|
|||
|
|||
Ze hebben een update maar ik krijg error's als ik deze probeer te installeren
"Connection refused" =edit= Na poging 2 doet hij het en speelt alles goed af wel nog veel reclame. Laatst gewijzigd door RayOmac; 03-03-09 om 16:53. |
|
||||
|
||||
$500 voor 1 april... Bah bah
|
Labels |
bigboss, cydia, kenny cartman, planet-iphones, south park mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
South Park Imaginationland | BadSide | iPhone Apps | 5 | 22-07-08 11:02 |
South Park theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 6 | 24-12-07 14:01 |
|
|