sms oplezen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Vond dit wel een grappig progje.. je hebt er niets aan .. maar wel funny in Cydia is de app Talkme te vinden zet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
sms oplezen
Vond dit wel een grappig progje..
je hebt er niets aan .. maar wel funny in Cydia is de app Talkme te vinden zet de settings op nl en hij leest je smsjes voor .. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
oja heeft het toch nog nut..
|
|
||||
|
||||
maar denk dat het in algemeen heel moeilijk werken is met een iphone voor een blinde !
Een vriend van mij is blind en heeft een nokia waar ze speciaal een software geplaatst hebben dat alles voor hem voorgelezen wordt bij elke knopje dat hem gebruikt |
|
|||
|
|||
Werkt niet op mijn 3g
|
|
||||
|
||||
Haha, het is best wel grappig
|
||||
|
||||
Hhe, coole app
Wou dit altijd als eens testen Ga hem nu downloaden
|
||||
|
||||
Volgens mij leest het voor in het Engels, dan heb je er alsnog niets aan.
Wel leuk hebbedingetje. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan bent u niet goed op de hoogte van wat er allemaal al kan voor die mensen
bezoek dan maar eens REVA 23-24-25/04/2009 Flanders Expo Gent in april http://www.sensotec.be/knfbReader/NL/default.aspx Laatst gewijzigd door Scooter; 21-02-09 om 17:42. |
|
||||
|
||||
Lijkt me echt een nachtmerrie om blind te worden/zijn .
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spraakherkenning: Nummer oplezen werkt niet meer goed sinds 4.2.1 (1e 0 in netnummer) | Ironis | iPhone algemeen | 0 | 11-02-11 14:38 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|