installer neemt geen sources meer op. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn installer neemt geen sources meer op,althans ik krijg telkens de mededeling "Enable to connect with sources"?!!Wel 100 stuks geprobeerd. De standaard sources van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer neemt geen sources meer op.
Hallo,
Mijn installer neemt geen sources meer op,althans ik krijg telkens de mededeling "Enable to connect with sources"?!!Wel 100 stuks geprobeerd. De standaard sources van Installer werken nog wel maar kan geen enkele toevoegen. Ik heb de versie 4.0 (comunitysources geinstalleerd)en nog geen update gezien,later geeft hij bïj "sources" aan :invalid source! En het zijn toch echt allemaal sources die in Installer zouden moeten werken. Iemand een oplossing? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Cydia gebruiken, Installer werkt voor geen meter.
Wat heeft Installer dat Cydia niet heeft? Behalve niet-werkende dingen.
|
|||
|
|||
Nou de psx roms denk ik....tenminste die sources pakt ie niet in Cydia.
Mvg |
|
|||
|
|||
Ook de oude Installer sources van vóór de huidige versie 4 werken niet, dus het kan wel kloppen dat van 100 die je hebt geprobeerd er geenéén werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen sources meer downloaden | Sax | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-12-10 17:47 |
hoe installer + Sources ? | djkoksal | Archief | 2 | 18-08-09 06:03 |
Geen Community sources in Installer | Venno | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-10-08 17:58 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
Installer sources | stereopanda | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-12-07 22:09 |
|
|