Clippy versus hClipboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Wie gebruikt wat?. Heeft iemand al beiden apps getest? Gelieve dan je comentaar te geven. Wat is nu het beste?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Wat gebruik jij? |
|||
Clippy | 5 | 22,73% | |
hClipBoard | 7 | 31,82% | |
Beiden | 0 | 0% | |
Geen van beiden | 10 | 45,45% | |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Clippy versus hClipboard
Heey,
Wie gebruikt wat?. Heeft iemand al beiden apps getest? Gelieve dan je comentaar te geven. Wat is nu het beste?
Mooie zwarte iPhone 3G 16Gb FW: 3.0 Legaal gekocht in Fnac (België) Laatst gewijzigd door jpke; 26-02-09 om 00:29. Reden: Zag ik daar nu een schrijffout Ö |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb beiden geprobeerd en heb tot nu toe nog steeds hClipBoard in gebruik
|
||||
|
||||
Ik 'had' Clippy in gebruik, maar na een update werd ie onbruikbaar. Scrollen in de App Store ging niet meer (door een nieuwe Stack optie van Clippy) en het bleek ook dat er voor betaald moest worden... (Al was dat niet %100 duidelijk). Clippy was erg goed, beter dan hClipBoard (vind ik). Het was gewoon makkelijk selecteren, en vervolgens kopieren en plakken.
hClipbBoard is te veel gedoe, en niet het Copy & Paste wat ik zoek. Nu gebruik ik dus geen van beiden.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik las op het forum dat er problemen waren met clippy na de update, hierdoor had ik hem niet geupdate. Dus bij mij werkt clippy nog 100% goed, enkel kan ik nu niet die search methode gebruiken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan in Cydia > Clippy > File Content kijken waar alle bestanden staan. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze ook allebei gebruikt. Maar vond clippy erg onhandig. HClipboard daarentegen werkt perfect. Ik adverteer vaak op veilingsites met dezelfde tekst en dan is het opslaan van teksten in hclipboard erg handig. En ook tekst selecteren gaat super easy. Ik zal zeggen probeer het eens uit. Is toch gratis.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik Clippy. Vind ik veel fijner werken. Het selecteren is veel logischer, en het is tenminste geen apart toetsenbord (heb ook al 5 row keyboard in gebruik).
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
clippy
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik gebruik clippy, maar ik zet hem wel steeds via SBSettings uit, omdat het scrollen inderdaad niet altijd lekker gaat!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hClipboard | rikfrombelgium | Jailbreak apps en thema's | 37 | 27-08-09 08:11 |
Update Clippy 17-2-09 | gerard2706 | Jailbreak apps en thema's | 15 | 03-03-09 12:40 |
[Cydia] Clippy gaat geld kosten? | iMario | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-02-09 17:55 |
Clippy beta verwijderd: safe mode! | libia | Jailbreak apps en thema's | 6 | 24-01-09 23:52 |
|
|