hoe creer ik mijn eigen springboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hello, ik werk nu al een tijdje met winterboard en de thema's van cydia, nu zou ik graag een springboard met icoontjes downloaden van internet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe creer ik mijn eigen springboard
hello,
ik werk nu al een tijdje met winterboard en de thema's van cydia, nu zou ik graag een springboard met icoontjes downloaden van internet. Maar ik krijg dit maar niet op mijn iphone, heb al alles geprobeerd maar lukt me echt niet. Kan iemand van jullie me uit de nood helpen en me even stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet doen, dat zou super zijn hartelijk bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is wel documentatie op dit forum te vinden omtrent dit onderwerp. Eff zoeken. Daarbij, wat heb je dan allemaal geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je hier iets aan: iPhone Theming on WinterBoard - Jay Freeman (saurik). Hele duidelijke tutorial van de maker.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
Eigen Springboard in iswitcher! | laika666 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-01-08 20:56 |
|
|