//

hoe creer ik mijn eigen springboard

hoe creer ik mijn eigen springboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hello, ik werk nu al een tijdje met winterboard en de thema's van cydia, nu zou ik graag een springboard met icoontjes downloaden van internet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-09, 09:00
dimiboy dimiboy is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard hoe creer ik mijn eigen springboard

hello,

ik werk nu al een tijdje met winterboard en de thema's van cydia, nu zou ik graag een springboard met icoontjes downloaden van internet. Maar ik krijg dit maar niet op mijn iphone, heb al alles geprobeerd maar lukt me echt niet. Kan iemand van jullie me uit de nood helpen en me even stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet doen, dat zou super zijn

hartelijk bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-09, 09:59
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Is wel documentatie op dit forum te vinden omtrent dit onderwerp. Eff zoeken. Daarbij, wat heb je dan allemaal geprobeerd?
  #3  
Oud 27-02-09, 11:35
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Misschien heb je hier iets aan: iPhone Theming on WinterBoard - Jay Freeman (saurik). Hele duidelijke tutorial van de maker.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 19:18
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 08:12
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34
Eigen Springboard in iswitcher! laika666 Jailbreak apps en thema's 0 25-01-08 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.