Apps kwijt na Quickpwn (+Categories) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nadat ik mijn gejailbreakte 2.1 naar 2.2 updatete (ja, tete ) en weer jailbreakte, was ik al mn categories mappen kwijt (bekend probleem). Na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps kwijt na Quickpwn (+Categories)
Hallo,
Nadat ik mijn gejailbreakte 2.1 naar 2.2 updatete (ja, tete ) en weer jailbreakte, was ik al mn categories mappen kwijt (bekend probleem). Na wat rond gezocht te hebben op dit forum ben ik er achter gekomen dat ik dit op kan lossen door Terug te gaan naar 2.1 + JB Alles uit de Cydia mappen te halen Dan weer naar 2.2 met JB En alle apps staan er weer op Mijn vraag is, klopt dit (volgens mij wel) en hoe krijg ik nog een goede 2.1 te pakken, en een 2.2 die ik kan gebruiken. Aangezien dit al relatief oude firmware versies zijn. //edit voor de duidelijkheid; ik heb geen (Apple) settings, cydia, installer, bossprefs en SSH meer. Ik kan dus zo'n beetje niks meer vanaf m'n ipod. En m'n kalender en bookmarks moeten eigenlijk bewaard blijven... Laatst gewijzigd door mvanheusden; 23-03-09 om 15:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
categories, jailbreak, kwijt, mappen, weg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps kwijt | Loekoe | iPhone Apps | 6 | 26-04-10 00:10 |
apps kwijt | Skap33 | iPhone Apps | 1 | 05-03-10 15:38 |
Categories, apps kwijt? | Flydt | Jailbreak apps en thema's | 29 | 25-01-10 16:49 |
Categories (Mapje kwijt?) | seyfo | Archief | 1 | 05-01-09 09:26 |
Na restore veel Apple icoontjes kwijt door Categories | Chrisjuh | Archief | 2 | 18-11-08 01:14 |
|
|