FST_BG.png discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb "per ongeluk" het originele FTS_BG.png bestand over schreven zonder een backup er van te maken. ZOu iemand voor mi dit bestand kunnen posten/mailen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FST_BG.png
IK heb "per ongeluk" het originele FTS_BG.png bestand over schreven zonder een backup er van te maken. ZOu iemand voor mi dit bestand kunnen posten/mailen?
Het bestand staat in deze map: /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/ Mijn dank is groot. Mocht je een Dexter theme (van de Showtime serie niet de cartoon) willen, daar ben ik nu mee bezig dus die kan ik ervoor inruil geven! Incl lockscreen. Grtz! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
|
||||
|
||||
FTS_BG.png staat er bij mij niet tussen, FST_BG.png wel..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Het is een .zip bestand omdat ik een foutmelding kreeg toen ik het als .png wou uploaden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
.png wijzigen zonder pc | schmeink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-03-11 09:21 |
Mac OS X: Converteren .png bestanden? | pevi | Desktop-applicaties | 9 | 14-06-08 14:25 |
Nederlandstalige benaming Badge.png? | Focaldesign | Unlock [archief] | 3 | 12-04-08 23:11 |
.PNG | bully112 | Archief | 5 | 27-02-08 23:52 |
Gevraagd: BarDialer_Sel.png | marcoschram1 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 16-11-07 11:33 |
|
|