Zelf een dock maken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben fanatiek gebruiker van het Orbz thema en maak er ook iconen voor, maar nou leek het me leuk om een soort van DockFlow ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zelf een dock maken
Ik ben fanatiek gebruiker van het Orbz thema en maak er ook iconen voor, maar nou leek het me leuk om een soort van DockFlow inspired dock te maken voor Orbz.
Ik was een leuk end op weg en had alles gemaakt, maar toen ik het op mn iPhone zette, pastte het voor geen meter: Heeft iemand de gouden tip over hoe ik het wel passend moet krijgen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmm ik zal er even naar kijken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry zit nog op school, heb erg weinig tijd door de vele dingen die ik doe (Sport 7x per week en school 5dagen per week en HW iedere dag :S)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iMario; 01-04-09 om 17:26. |
|
||||
|
||||
Waterpolo en wedstrijdzwemmen.
Maar back on topic.. Zie de break ;P ik heb er geen verstand van... Heb zelf wel een thema gemaakt maar hier kom ik niet uit. |
|
||||
|
||||
lol, ok maar iMario kan jij er (als je tijd hebt) anders misschien niet ff naar kijken??
alsnog bedankt spysical |
|
||||
|
||||
Ben een ''basic/beginnende'' photoshopper. Gebruik Photoshop niet zo vaak, alleen als ik het op dat moment even nodig heb... Met andere woorden: Denk niet dat het mij gaat lukken.
|
||||
|
||||
ahh, ok. Ik dacht juist dat jij de expert was met je jailbreak van 3.0 grapje Weet je misschien iemand die wel goed is in het maken van themes??
|
|
||||
|
||||
Ik heb wel een theme gemaakt enz maar goed hier heb ik geen verstand van
|
|
||||
|
||||
Dat was niet eens zo moeilijk... Misschien kun je DouweM even vragen, hij is redelijk goed met Photoshop/iPhone icoontjes etc. maken.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Leuk dat iMario aan mij denkt, maar eigenlijk geldt voor mij hetzelfde als voor hem:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
dat is jammer, jij misschien nog een suggestie voor iemand die ik kan vragen??
|
|
||||
|
||||
Misschien kun je een topic aanmaken op MacThemes2.net, heel veel echt goede PSers daar
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat voor icoontjes wil je?
Ik ben nu een paar maanden bezig met photshop, vooral iphone thema's dus ik heb redelijk ervaring. |
|
||||
|
||||
het is vooral hoe ik het dock wat ik heb gemaakt (zie eerste post en bijlages etc) zo kan aanpassen dat mn iPhone het wel gewoon pikt. Nu zet hij ze niet goed neer, doordat waarschijnlijk de afmetingen niet kloppen.
|
|
|||
|
|||
Gewoon beetje experimenteren als het icoontje iets omlaag moet doe je boven het icoontje 10 lege pixels in photoshop dan gaat het icoontje 5 pixels naar beneden en zo moet je t een beetje uitvogelen, is mij ook gelukt zo met m'n aangepaste iNav thema
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zelf een eBook maken | sweetmac | iPad algemeen | 1 | 23-05-10 21:21 |
Zelf een app icoon maken | mandyrichard | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-02-10 17:48 |
zelf een dictionaryhiearchie maken voor een UITableview | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 13-07-09 19:37 |
Zelf een app maken/Basisfuncties SDK | Doblie | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 18-06-09 10:16 |
Zelf een skin maken | JungleMan | iPhone algemeen | 0 | 08-11-07 10:40 |
|
|