fotos maken drukken op hele scherm discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, even een simpel vraagje, ik weet dat er een app/addon is waardoor je fotos kan maken door ergens op je scherm te drukken, maakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotos maken drukken op hele scherm
Hej, even een simpel vraagje,
ik weet dat er een app/addon is waardoor je fotos kan maken door ergens op je scherm te drukken, maakt niet uit waar (i.p.v. dat kleine knopje normaal). iemand de naam? Ik weet ook niet of het cydia of app store is, ander verhuis mijn topic maar. Greetz, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de AppStore, iEasyCamera
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
cydia: snapture
|
|
|||
|
|||
In de App Store: Darkroom (Premium).
Laatst gewijzigd door Silver; 11-04-09 om 09:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vaak op invites drukken om te openen | ASS-Ware | iPhone algemeen | 0 | 06-08-10 21:49 |
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? | Pear | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 23:09 |
kapot scherm(backup maken) | waalboer | iPhone algemeen | 11 | 30-11-09 16:28 |
Windows: Fotos niet op maat maken? | borgqueenx | iTunes | 1 | 08-03-09 15:45 |
SMS notifier over het hele scherm | Kaspers | Jailbreak apps en thema's | 22 | 20-02-08 17:25 |
|
|