transparante "pump thema" iconen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb op mijn springboard de iconen van de "pump" thema, maar nu zou ik ze graag transparant zien, ivm leuke/mooie/actieve achtergrond, is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Ik heb op mijn springboard de iconen van de "pump" thema, maar nu zou ik ze graag transparant zien, ivm leuke/mooie/actieve achtergrond, is dit (eventueel) mogelijk? en zoja hoe? alvast bedankt Edit: Ik had nog een vraagje: Ik heb de "pump" thema geinstalleerd, ziet er mooi uit, maar ik kwam er net achter, dat de dagaanduiding bovenin het agenda-icoontje te groot is, want ik zie nu niet helemaal de dag erop staan, weet iemand hier een oplossing voor? Laatst gewijzigd door King1987; 22-01-09 om 19:00. |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kon best bijelkaar staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Je icoontje kan je in Photoshop of Illustrator zelf voor de helft doorzichtig maken, dan zie je je achtergrond erdoor heen ![]() Van je tweede vraag heb zelf ook last.. Echt storend vind t echter niet.. ![]()
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
![]() Maak even een screenshot over wat je bedoelt.
|
|
||||
|
||||
![]() Even ter verduidelijking
![]() Dit is een pump-icon die ik heb gemaakt voor The Creeps, die 50% die je erdoorheen ziet moet, op volgorde, 25%, 50% en 75% zijn ![]() Bedoel je zoiets? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb inmiddels het "zio" thema erop staan, maar ziet er wel heel goed uit wat je gemaakt hebt.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Iconen verwijderen van "springboard" | Mills | iPhone algemeen | 16 | 23-12-08 12:37 |
Eerste Summerboard Thema: Silk-White "Striped" by Silfer | Silfer | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-04-08 08:48 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|