SMS reminder discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een reminder willen krijgen als ik een sms ontvang en deze nog niet heb gelezen. Ik heb tot nu toe 2 opties ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS reminder
Ik zou graag een reminder willen krijgen als ik een sms ontvang en deze nog niet heb gelezen. Ik heb tot nu toe 2 opties gevonden.
smsnotify laat de iphone alleen maar trillen maar laat geen geluidsmelding horen. intelliscreen zit wel een functie in waarbij je voor een bepaalde tijd een aantal herhalingen van geluid kunt krijgen. Eigenlijk heb ik alleen die ene functie van intelliscreen nodig (de rest vind ik niet interessant), het hoeft niet gratis, maar 10 dollar vind ik wat overdreven. Weet iemand nog een andere optie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met "StatusNotifier" krijg je een icoontje in de taakbalk en een melding op je LockScreen.
Zelf gebruik ik "Reminder", welke alleen een icoontje in je taakbalk laat zien
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Je kan ook nog instellen om een geluidje te krijgen (allemaal tweakbare instellingen krijg je er bij), met Status Notifier. Gebruik het zelf ook, werkt hellemaal top!
|
|||
|
|||
Heb statusnotifier er net op gezet. Werkt goed, echter het geluidje (piepje) is errug zacht en kort. Als ik dat zou kunnen aanpassen in een ander geluid, dan zou het perfect zijn!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reminder voor gemiste gesprekken, mail, sms enz. | 200sxpower | iPhone Apps | 0 | 02-08-10 22:37 |
Statusnotifier of Notifier(Reminder) ?! | pannamoker | Jailbreak apps en thema's | 7 | 21-01-10 16:26 |
notify me ( reminder ) | robbertdegraaf | iPhone Apps | 0 | 12-10-09 22:17 |
|
|