Toetsenbord veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een "Keyboard-StandardQWERTY.artwork" gedownload In de read-me staat dat het bestand in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework moet zetten. Ik dat heel gehoorzaam gedaan, maar er veranderd niets.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Toetsenbord veranderen
Ik heb een "Keyboard-StandardQWERTY.artwork" gedownload
In de read-me staat dat het bestand in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework moet zetten. Ik dat heel gehoorzaam gedaan, maar er veranderd niets.. Het is me wel gelukt om het .artwork bestand uit te pakken, maar de png-tjes die daarin zitten hebben niet de juiste namen, en om nou van 154 plaatjes te gaan opzoeken hoe ze zouden moeten heten.. Wie heeft er een idee?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens of er een Info.plist in dat mapje staat waar hij origineel moet. Dan pak je de BundleIdenifier (meestal com.bedrijfsnaam.appnaam). Zo noem je je folder in Bundles en voila.
Zou moeten werken...
|
||||
|
||||
Heb t nog niet werkend gekregen, maar die methode ken ik nog niet dus weet nu of ik t nou goed heb gedaan
Ik heb nu in Themes.xxxxxx een nieuw thema aangemaakt met daarin Bundles / com.apple.UIKit (die stond bij Bundle Identifier) / Keyboard-StandardQWERTY.artwork |
|
||||
|
||||
Weet niet zeker of het werkt hoor, is een gokje... Misschien moet je persé het .artwork bestand uitgepakt hebben, zodat je alle PNGs in de UIImages map kan zetten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mocht je het ook willen proberen, hier kan je m downloaden |
|
|||
|
|||
is er al een fix voor keyboards voor iOS 3x?
Ik wil namelijk de Macbook Air Keyboard installeren. Maar hij werkt simpelweg niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord | pjpaul | iPhone algemeen | 6 | 12-05-11 14:44 |
toetsenbord | hjstam | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-08-10 12:30 |
toetsenbord | piet piraat | iPhone algemeen | 5 | 22-07-08 21:45 |
Toetsenbord | gise | Archief | 2 | 03-11-07 17:43 |
|
|