Toetsenboard thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje. Ik kan op mijn iPhone 3G 3.1.3 geen Keyboard instellen met Winterboard. Ik wil graag de Macbook Air Keyboard gebruiken, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsenboard thema
Ik heb een probleempje. Ik kan op mijn iPhone 3G 3.1.3 geen Keyboard instellen met Winterboard. Ik wil graag de Macbook Air Keyboard gebruiken, maar na een download is deze simpelweg niet bruikbaar omdat ie het gewoon niet doet. Ik heb dan gewoon me normale keyboard ook al heb ik hem aangevinkt in Winterb.
Weet iemand een oplossing of een alternatief of iets dergelijks? Ik zat trouwens te denken, kan je niet via (bij iFunbox) Raw File System/var/root/Library/Keyboard een keyboard toevoegen? ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenboard Franse Ipad | kingkitesurf | iPad algemeen | 1 | 10-07-10 16:43 |
iphone 3g toetsenboard werkt soms niet goed | 15ton | iPhone algemeen | 8 | 25-10-09 02:34 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
thema | keesdr | Archief | 1 | 25-03-09 15:18 |
thema | bella | Archief | 2 | 10-06-08 18:45 |
|
|