springjumps update geeft problemen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren kwam er via Cydia een update voor Springjumps (versie svn.r87), maar na het installeren hiervan, is het niet meer mogelijk om de springjumps handmatig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
springjumps update geeft problemen
Gisteren kwam er via Cydia een update voor Springjumps (versie svn.r87), maar na het installeren hiervan, is het niet meer mogelijk om de springjumps handmatig te verplaatsen en is mijn springboard al een keer gecrasht, dus kon ik heel mijn springboard weer gaan ordenen....
Komt er een nieuwe update, zodat de springjumps weer goed functioneren?
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 07-05-09 om 03:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan beter mailen naar de maker.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update naar 4.3 geeft problemen (niet-jailbreak) | sjoerdselen | Jailbreak | 8 | 11-03-11 15:44 |
3.0 geeft problemen | misterx | iPhone algemeen | 4 | 21-06-09 00:27 |
Meerdere smsjes geeft problemen? | vdvorst | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 16:41 |
1.1.3 geeft problemen met itunes 7.6 | midon | Archief | 5 | 01-02-08 01:02 |
Update 1.1.1 > 1.1.2 geeft problemen | oscar | Unlock [archief] | 20 | 30-01-08 20:17 |
|
|