Anetshare for iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Anetshare is een vette app. voor de android. Het maar een Wifi Access Point van je phone en je kan dan met bv. cmputers met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Anetshare for iPhone
Anetshare is een vette app. voor de android.
Het maar een Wi-Fi Access Point van je phone en je kan dan met bv. cmputers met Wi-Fi connecten en over je telefoon internetten. Download aNetShare, Wireless Access Point App für Android - Madolo mobile Software Is er zo'n tool ook voor de iPhone? In Cydia staat we l Tether maar dan moet je een Adhoc netwerk maken en dat wil ik eigenlijk niet (als dat niet hoeft) Weet iemand een alternatief voor Anetshare?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarom wil je niet met je computer een netwerk aanmaken waar je iPhone dan aan verbind om zo je computer te laten internetten, maar wel je iPhone een netwerk te laten maken om je computer op te laten inloggen om zo te internetten?
Je kan gewoon een ad-hoc netwerk maken met wachtwoord, dat het meestal WEP is is jammer maar toch echt geen probleem. Dus, waarom? Het werkt toch prima. |
|
||||
|
||||
Zoek in Cydia eens op PDAnet. Daarmee kan je ook je iPhone als modem gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wil het zonder zoals ashare.. het werkt inderdaad maar ik zoek echt zoiets als ashare dat je een echt access point kan maken.. met al die andere kan je maar 1 computer gebruiken... met ashare wel 10... Citaat:
Citaat:
echt jammer dat die vent het ook niet voor de iPhone gemaakt Laatst gewijzigd door Bomans; 11-05-09 om 11:56. Reden: edit-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar inderdaad, wat jij zoekt is er niet voor de iPhone. |
|
|||
|
|||
ik denk ook als ge met 10 pcs op een 3g of edge netwerkje hangt dat het nie snel zal gaan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan ook dit proberen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|