//

Slingplayer Mobile over 3g

Slingplayer Mobile over 3g discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) voor de gene die slingplayer mobile al hebben gekocht weten dat je alleen maar via WiFi kan kijken. niet echt handig dus. Maar met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-09, 13:53
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard Slingplayer Mobile over 3g

voor de gene die slingplayer mobile al hebben gekocht weten dat je alleen maar via Wi-Fi kan kijken. niet echt handig dus.
Maar met een kleine aanpassing in het programma voipover3g is dit wel mogenlijk.

1.download Voipover3G van cydia

2.ssh je Iphone en zoek dit op: Library/MobileSubstrate/DynamicLibraries/VoIPover3G.plist

3.vervang VoIPover3G.plist met deze VoIPover3G.plist
4. ff respringen en voila
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-09, 14:05
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Hahaha, super. En dat terwijl ie op dit moment nog niet eens officieel in de Nederlandse App Store te vinden is. Symen89: geweldig!!!
  #3  
Oud 13-05-09, 14:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je kan hem misschien aan dit lijstje toevoegen.
dat maakt het nog completer.
  #4  
Oud 13-05-09, 14:30
emonty emonty is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 36
Standaard

heb Joost en Orb ook via 3g
  #5  
Oud 13-05-09, 14:35
mosbie mosbie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar mosbie
Standaard

Heb dus net buiten over 3G van T-Mobile een programma via uitzending gemist van UPC (Zit bij je Royaal abbo) bekeken op mijn slingplayer. Perfect beeld, hij ging 2x eventjes stil met de melding optimizing maar verder prima te doen. Morgen eens testen in de trein, daar valt de 3g nogal vaak weg. Kijken hoe hij daarop reageert.
  #6  
Oud 13-05-09, 15:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan ook gewoon de Bundle Identifier toevoegen aan de plist, handig als je er zelf wat al aan toegevoegd had.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #7  
Oud 13-05-09, 15:22
Tom_B Tom_B is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Ben hierin zeer geïnteresseerd. Maar waar koop ik een Slingbox en een Slinglink TURBO in Nederland, zodat ik zeker weet dat ze PAL ondersteunen. Ben geen UPC maar Ziggo klant, dus via UPC kopen is geen optie.
  #8  
Oud 13-05-09, 15:27
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom_B Bekijk bericht
Ben hierin zeer geïnteresseerd. Maar waar koop ik een Slingbox en een Slinglink TURBO in Nederland, zodat ik zeker weet dat ze PAL ondersteunen. Ben geen UPC maar Ziggo klant, dus via UPC kopen is geen optie.
het is inderdaad nog niet mogelijk als je geen upc klant bent een apparaat via de officiële wegen te kopen.
echter bieden veel mensen een slingbox aan via veilingsite's ( marktplaats, ebay). meestal zijn deze ook nog eens veel goedkoper.

succes
  #9  
Oud 13-05-09, 15:30
mosbie mosbie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar mosbie
Standaard

Dat klopt idd, hoewel ik wel een UPC klant ben heb ik hem ook gekocht via marktplaats. 50 euro goedkoper dan wat UPC er voor vraagt. Maar dat was een tijdje terug. Heb hem ook niet specifiek voor de IPhone gekocht, meer omdat ik vaak in het buitenland ben.

Laatst gewijzigd door mosbie; 13-05-09 om 15:46.
  #10  
Oud 13-05-09, 15:34
Tom_B Tom_B is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door symen89 Bekijk bericht
het is inderdaad nog niet mogelijk als je geen upc klant bent een apparaat via de officiële wegen te kopen.
echter bieden veel mensen een slingbox aan via veilingsite's ( marktplaats, ebay). meestal zijn deze ook nog eens veel goedkoper.

succes
Ik zag er al een paar op Amazon staan, dus daar zijn wel te krijgen. Maar de vraag blijft dan of er verschil zit tussen NTSC en PAL. Of kunnen die apparaten beide formaten aan?
  #11  
Oud 13-05-09, 15:39
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom_B Bekijk bericht
Ik zag er al een paar op Amazon staan, dus daar zijn wel te krijgen. Maar de vraag blijft dan of er verschil zit tussen NTSC en PAL. Of kunnen die apparaten beide formaten aan?
ik heb er ook eentje uit usa...werkt gewoon prima
  #12  
Oud 13-05-09, 15:42
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Maar is Slingplayer nu al in de nederlandse app-store te koop. Ik zie hem niet. Ik heb wel een amerikaans account waarop ik kopen, maar dan krijg ik toch steeds foutmeldingen bij het synchroniseren enzo. Is het dan niet beter om te wachten? Hoe lang duurt het normaal voordat een programma in de Nederlandse app-store uit komt als deze net in Amerika is uitgebracht?
  #13  
Oud 13-05-09, 16:14
emonty emonty is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 36
Standaard

SlingBox Solo (PAL) amazon.uk -> inclusief verzenden: 152 eetjes
  #14  
Oud 13-05-09, 16:20
Tom_B Tom_B is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emonty Bekijk bericht
SlingBox Solo (PAL) amazon.uk -> inclusief verzenden: 152 eetjes
VOlgens mij kan het goedkoper: Sling Media - SlingBox Solo - Watch your home digital: Amazon.co.uk: Electronics & Photo

Dus als de player in de Nederlandse app store is moet ie maar gekocht worden + een slinglink. En natuurlijk de iPhone nog even jailbreken. Zonder 3G is het waardeloos
  #15  
Oud 13-05-09, 16:44
emonty emonty is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom_B Bekijk bericht
VOlgens mij kan het goedkoper: Sling Media - SlingBox Solo - Watch your home digital: Amazon.co.uk: Electronics & Photo

Dus als de player in de Nederlandse app store is moet ie maar gekocht worden + een slinglink. En natuurlijk de iPhone nog even jailbreken. Zonder 3G is het waardeloos
Is niet goedkoper, maar zonder verzendkosten.....
  #16  
Oud 13-05-09, 20:12
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
Maar is Slingplayer nu al in de nederlandse app-store te koop. Ik zie hem niet. Ik heb wel een amerikaans account waarop ik kopen, maar dan krijg ik toch steeds foutmeldingen bij het synchroniseren enzo. Is het dan niet beter om te wachten? Hoe lang duurt het normaal voordat een programma in de Nederlandse app-store uit komt als deze net in Amerika is uitgebracht?
Heeft hier iemand info over, is nog niet in de Ned. AppStore?!?
  #17  
Oud 13-05-09, 21:24
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door symen89 Bekijk bericht
voor de gene die slingplayer mobile al hebben gekocht weten dat je alleen maar via Wi-Fi kan kijken. niet echt handig dus.
Maar met een kleine aanpassing in het programma voipover3g is dit wel mogenlijk.

1.download Voipover3G van cydia

2.ssh je Iphone en zoek dit op: Library/MobileSubstrate/DynamicLibraries/VoIPover3G.plist

3.vervang VoIPover3G.plist met deze VoIPover3G.plist
4. ff respringen en voila
Inmiddels zit er in Cydia ook een enabler voor 3G Tricker ThreeG via de ModMyI repo
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #18  
Oud 13-05-09, 21:37
boefje boefje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een US-account voor de store zonder betalingsgegevens (free app kiezen, account aanmaken met us-adres, none billing kiezen)

Wanneer ik bij de slingplayer op "buy" klik, dan moet ik mijn betaalgegevens wijzigen en daar gaat het mis...

Wanneer ik dan mijn cc-gegevens invul werkt het niet, want die staat niet op een US-adres
Wanneer ik inlog met mijn paypal, dan geeft hij aan, dat het een US-adres moet hebben...

Hoe kan ik nu toch aan een betaal-app komen?

Laatst gewijzigd door boefje; 13-05-09 om 22:52.
  #19  
Oud 13-05-09, 22:17
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Dus als ik het goed begrijp; Ik kan OVERAL waar ik ook ben, TV kijken met die app. Als ik dus ook zo'n SlingBox heb. En dat dan over 3G.
  #20  
Oud 13-05-09, 22:59
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp; Ik kan OVERAL waar ik ook ben, TV kijken met die app. Als ik dus ook zo'n SlingBox heb. En dat dan over 3G.
in principe wel ja. je moet natuurlijk wel 3g bereik hebben. iets wat bij t-mobile meestal een probleem is.
in het buitenland zou het ook wel eens een probleem kunnen worden, rekeninghoudend met eventuele hoge kosten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.