Lockscreen/oplaadscreen herstellen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb onlangs een thema voor mijn iPhone gedownload en geïnstalleerd (uLeopard) Maar ik vind het lockscreen en het oplaadscherm niet zo mooi, hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen/oplaadscreen herstellen
Beste,
Ik heb onlangs een thema voor mijn iPhone gedownload en geïnstalleerd (uLeopard) Maar ik vind het lockscreen en het oplaadscherm niet zo mooi, hoe kan ik het originele iPhone lockscreen en oplaadscherm weer terug krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die theme kan je dan toch gewoon weer uitzetten in winterboard???
|
|||
|
|||
Ja ik wil het uLeopard theme wel behouden, ik wil alleen m'n originele lockscreen en oplaadscherm terug.
|
|
||||
|
||||
Dan kan je via USB of SSH naar de map van je theme en haal je de dingen weg die je niet wilt hebben....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik ook al geprobeerd, ik kan de afbeelding van m'n lockscreen wel wijzigen maar ik kan de unlock slider nergens vinden.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
Lockscreen | Guest-20220115002645 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-01-09 01:14 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|