//

Updaten naar 3.0 met jailbreak

Updaten naar 3.0 met jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; Hoi, net als velen met mij, zal ik komende week m'n iPhone gaan update van 2.2.1 naar 3.0 Ik heb echter een Jailbreak en wil natuurlijk naderhand weer alle Cydia ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 12-06-09, 07:57
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Question Updaten naar 3.0 met jailbreak

Hoi,

net als velen met mij, zal ik komende week m'n iPhone gaan update van 2.2.1 naar 3.0
Ik heb echter een Jailbreak en wil natuurlijk naderhand weer alle Cydia apps weer terug hebben zonder daar hemel en aarde voor te moeten bewegen.
Ik heb met Apptbackup (Cydia) een backup gemaakt, maar dat is slechts van de list met geinstalleerde apps. Zo heb ik bijvoorbeeld Intelliscreen 2.32 erop staan en bewust niet geupdate naar de laatste versie.
Als ik straks dan ga restoren, dan gaat Apptbackup waarschijnlijk gewoon op zoek naar Intelliscreen en zal hij de laatste versie willen installeren lijkt mij.

Ook zou ik graag alle settings zoals die nu ingesteld zijn, weer terug willen hebben voor deze Cydia applicaties.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle Apps die ik vanuit Cydia geb geinstalleerd ook met de juiste versie worden gerestored. Kan ik dit eventueel handmatig doen ? Is er ergens een tutorial voor geschreven of is er soms een andere tool die dit wél zo doet ?

Ik denk zomaar dat er wel meer mensen zijn met dit probleem.
 


« Widgets | mAdvLock »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 3G updaten naar 4.1 met jailbreak+unlock jmwentzel Unlock 24 10-10-10 19:04
iPhone: 3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0 marcoimt Jailbreak 14 25-08-10 16:34
Alle iDevices: kan ik updaten van 3.1.3 naar 4 met spirit jailbreak? ruberinho Jailbreak 11 29-06-10 22:59
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. Wolfs9 Jailbreak 1 27-06-10 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.