Widgets discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg mij af in welke mate widgets zoals die gebruikt worden in android mogelijk zijn op de iphone. Voorbeeldje: YouTube - Android 1.5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Widgets
Hallo,
Ik vroeg mij af in welke mate widgets zoals die gebruikt worden in android mogelijk zijn op de iphone. Voorbeeldje: YouTube - Android 1.5 Widgets. Het is dus de bedoeling om verschillende widgets op verschillende pagina's van het springboard te draaien. Bijvoorbeeld de originele iphone weather app draaiend op een pagina van het springboard. In hoeverre is dit mogelijk? Edit: Ik heb hier iets gevonden dat een beetje lijkt op hetgeen wat ik bedoel. http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?pid=364298 Alleen blijft deze widget continu op de achtergrond, ongeacht op welke pagina van het springboard ik zit. Ik zou dus graag zien dat hij gefixeert is op één pagina van het springboard. Laatst gewijzigd door StephenHunter; 27-06-09 om 14:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Widgets zoals op Android zijn niet mogelijk op de iPhone, dat wat je zelf al hebt gevonden komt het dichts in de buurt.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Widgets voor iphone (4) | kriss | iPhone Apps | 13 | 01-11-10 21:43 |
[Cydget] Welke widgets | PuddingNL | Jailbreak apps en thema's | 84 | 05-04-10 20:18 |
smartscreen widgets? | rikkie123 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-12-09 23:34 |
meerdere widgets op 1 lockscreen. | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-03-09 22:40 |
widget der widgets | Michael | Chat en geruchten | 1 | 07-11-08 00:37 |
|
|