smartscreen widgets? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag, weet iemand waar ik smartscreen widgets kan vinden? ik heb smartscreen wel gekocht, maar ik zie maar 4 widgets op dit moment... weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
smartscreen widgets?
goedendag, weet iemand waar ik smartscreen widgets kan vinden? ik heb smartscreen wel gekocht, maar ik zie maar 4 widgets op dit moment...
weet iemand een repo? groeten rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
op de site van de makers van SmartScreen staan een boel andere widgets, maar ik kan ze nergens vinden om te installeren... |
|
|||
|
|||
ja precies.. wil die widgets ook allemaal
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik intelliscreen wat ongeveer hetzelfde is:
Voordelen: - ziet er gelikter uit dan smartscreen (vind ik) - meerdere applicaties als mail en sms (buiten de in smartscreen getoonde apps) beschikbaar - op vele manieren instelbaar en af te schermen - 10 dagen trial Nadelen: - duurder (10 dollar) - werkt niet altijd even goed op lockscherm Trial kan uiteraard nooit kwaad. Ik zou zeggen: probeer het eens. |
|
|||
|
|||
iPhone widget onvindbaar op mijn iPhone
Goedeavond, ik heb zoals in het artikel beschreven, smartscreen lite en iPhoneclub rss geinstalleerd. Smartscreen lite verschijnt wel op mijn springboard, maar iPhoneclub rss is in geen velden of wegen te bekennen. zeker niet op mijn lockscreen ...Ook niet in Smartscreen.
Hoe kan ik dit in orde maken? |
|
||||
|
||||
Bericht verplaatst.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smartscreen / Lockinfo | lolbroeck | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-02-11 21:28 |
Smartscreen iPad (widget op je lockscreen) | swenvdheuvel | iPad algemeen | 16 | 28-06-10 20:54 |
Smartscreen/iPhone rss probleem | Rodajo | Archief | 1 | 05-12-09 13:16 |
|
|