weer op lockscreen zonder the ssh'en discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het al een beetje, is er ook een manier om zonder shh een widget op je lockscreen te installeren die je met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weer op lockscreen zonder the ssh'en
De titel zegt het al een beetje, is er ook een manier om zonder shh een widget op je lockscreen te installeren die je met gps instelt ofzo. Of heel makkelijk uit een menuutje? ben een beetje bang voor ssh geworden(en nog nooit gedaan)
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daar is nog niks voor. Je hoeft niet bang te zijn voor SSH als je je password gewoon gelijk verandert.
|
||||
|
||||
volgends mij als je lockinfo koopt met de UI matte weather dan hoef je niet te ssh.
maar zeker weten doe ik het niet |
Labels |
geen ssh, lockscreen, weer, widget |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda op lockscreen zonder jailbreak? | Dijkzandt | iPhone Apps | 20 | 30-11-10 15:35 |
Root komen zonder SSH | joeyvb | Jailbreak apps en thema's | 11 | 05-01-10 20:44 |
Windows: Hoe krijg ik de Iphone reserve copie coderen functie weer zonder wachtwoord? | tbfb | iTunes | 2 | 19-11-09 18:29 |
cydia updaten zonder Wi-Fi, 3g of ssh | PietPietersen | Archief | 7 | 26-10-09 19:08 |
Windows: Fix zonder SSH | daanhegman | Desktop-applicaties | 11 | 12-05-08 22:02 |
|
|