Fix zonder SSH discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik beschik niet over WIFI, en heb last van de '' main script execution failed'' in de installer,op youtube gekeken alleeen fixes met WIFI weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Fix zonder SSH
Ik beschik niet over Wi-Fi, en heb last van de '' main script execution failed'' in de installer,op youtube gekeken alleeen fixes met Wi-Fi
weet iemand iets anders zonder Wi-Fi, ik heb wel iPhonebrowser geinstaleerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja zo zijn er wel meer proggies net zoals iPhonebrowser, maar het beste wat ik ken is toch winscp
Je krijgt met ssh toch de meeste opties te zien in je iPhone. Dus zonder SSH heb je veel minder kans de juiste mappen te kunnen vinden op de goede plaats.
|
||||
|
||||
Dan installeer je toch gewoon de VT-100 terminal, want SSH is helemaal niet nodig om die code door te voeren.. Paulus heeft niet helemaal in de gaten wat SSH in houd, aangezien je prima de juiste mappen kunt bereiken, dan wel op de iPhone zelf .
|
||||
|
||||
Oke mijn fout dan, maar ik wil wel voortaan hebben dat je niet meteen zegt dat ik niet weet wat ssh inhoud oke? Want dat gaat natuurlijk nergens over.
|
|
||||
|
||||
als ik dat installeer vraagt hij om login en w8woord
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
die naam en ww doen het niet
|
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag, maar heb je inmiddels Wi-Fi dan? Anders hebben die tips over WinSCP helemaal geen zin. Dat werkt via Wi-Fi namelijk.....
En begrijp ik het goed dat je inmiddels je iPhone weer aan de praat hebt? Gezien dit draadje.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 11-05-08 om 08:27. |
|
||||
|
||||
nee maar in die terminal moet ik ook ww en naam invoeren
|
|
||||
|
||||
Citaat:
firmware 111 en jonger: name: root paswoord : dottie port : 22 security : scp firmware 112, 113 en 114 : name : root paswoord : alpine port : 22 security : scp Hiermee zou t toch moeten lukken hoor
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 11-05-08 om 12:35. |
|
||||
|
||||
danke me ding doet het weer en nu werkt het
|
|
||||
|
||||
graag gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Root komen zonder SSH | joeyvb | Jailbreak apps en thema's | 11 | 05-01-10 20:44 |
weer op lockscreen zonder the ssh'en | jkthebest | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-12-09 13:47 |
cydia updaten zonder Wi-Fi, 3g of ssh | PietPietersen | Archief | 7 | 26-10-09 19:08 |
Bitesms fix ! | macfreaker | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-10-08 12:01 |
|
|