Agenda op lockscreen zonder jailbreak? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Is er al een app om je agenda op je lockscreen te zien zonder te hoeven jailbreaken? Nu met alle aanpassingen in 4.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda op lockscreen zonder jailbreak?
Hoi allemaal,
Is er al een app om je agenda op je lockscreen te zien zonder te hoeven jailbreaken? Nu met alle aanpassingen in 4.0 zou het theoretisch toch ook officieel mogelijk moeten kunnen zijn? Heb mn iPhone sinds 4.0 niet meer jailbroken (zakelijk toestel geworden, wilde geen gezeur...), maar ik mis de helft van al m'n afspraken tegenwoordig omdat ik m'n agenda gewoon niet meer zie :-(. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze hou ik in de gaten, ik heb zelf al gezocht maar ik denk dat er niks is. Heb wel gister sticky notes geprobeerd maar dat is het niet.
|
|
|||
|
|||
Dit is ook iets wat ik nooit heb begrepen, zeker voor een zakelijk toestel niet. Afspraken die ik anders bang ben te vergeten zet ik tegenwoordig al via een reminder, waar ik ze vroeger gewoon irritant vond. Maar dat zou eigenlijk niet moeten. Wat dat betreft blijft het een beetje een toestel wat op 2 gedachten hinkt; het wil een volwassen zakelijk toestel worden, maar toch ook eigenlijk weer niet.
|
|
||||
|
||||
Dit is helaas (nog) niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Ben ook op zoek naar deze app, echt ongelooflijk dat Apple ook niet aan zoiets denkt.
Geldt hetzelfde voor het alarm van de agenda, als de iPhone in je zak zit hoor je dit alarm echt niet |
|
|||
|
|||
Eigenlijk zouden ze gewoon een optie bij instellingen moeten zetten om je lockscreen te wijzigen en er zelf iets wat je wilt in te zetten zoals agenda, tijd etc.
|
|
|||
|
|||
Is ook nog 1 van de weinige dingen die ik echt mis..wil gewoon gelijk kunnen zien of ik wat in mijn agenda heb of niet..wil niet eerst een app moet opstarten..bewaard apple misschien nog voor iOS 5 ofzo..maar belachelijk dat dat er nog niet in zit.
|
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens, ik heb mijn iPhone pas een paar dagen, maar mis dit nu ook al!
|
|
|||
|
|||
En dat is een van de redenen om te Jealbreaken want Apple wil dit niet op het Lockscreen
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zucht... Ik ga nu toch maar even kijken hoe ik kan jailbreaken. Met mn 3G altijd wel gedaan, maar toen ik van alles las over tetheren of niet, toen was ik de weg kwijt :-(...
Ik zit gewoon echt te overwegen naar een ander toestel te gaan, Android of zo, daar zie ik allemaal prachtige agenda's op het hoofdscherm. Wat een idioterie... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eigenlijk toch raar voor een zakelijk toestel. |
|
|||
|
|||
Misschien als iedereen dit aangeeft op onderstaande link dat ze er ooit iets aan doen.
Apple - iPhone - Feedback |
|
|||
|
|||
Done, gelijk maar ingevult
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda | bernardwelkers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-12-11 13:14 |
lockscreen agenda apps die andere agenda apps integreren? | Metternich | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-01-11 15:28 |
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! | oetkaa | Jailbreak | 23 | 12-05-10 20:38 |
weer op lockscreen zonder the ssh'en | jkthebest | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-12-09 13:47 |
|
|