Hoe krijg ik de Iphone reserve copie coderen functie weer zonder wachtwoord? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone 3g aan mijn PC connect start iTunes 9 (windows) op en maakt een backup. So far so good. Sinds gisteren vraagt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik de Iphone reserve copie coderen functie weer zonder wachtwoord?
Als ik mijn iPhone 3g aan mijn PC connect start iTunes 9 (windows) op en maakt een backup. So far so good. Sinds gisteren vraagt iTunes mij om een wachtwoord. Aangezien het maken van een encrypted backup erg traag is wil ik deze functie uitzetten. Het vinkje is echter grijs en ik kan alleen mijn wachtwoord veranderen. Wie weet een oplossing?
Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je recent profielen geïnstalleerd die van een handtekening zijn voorzien?
Zolang die op je telefoon staan kun je alleen encrypted backups maken...
|
|||
|
|||
|
Labels |
backup, iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik weer een zwart achtergrond? | iphone789 | iPhone algemeen | 10 | 24-01-11 16:23 |
hoe krijg ik mijn games weer terug? | ipodhelpneed | Archief | 3 | 22-03-10 20:09 |
Hoe krijg ik afbeeldingen weer uit de Fotobibliotheek? | Hanson | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 09:05 |
iPhone: Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? | cloverfield | Jailbreak | 4 | 25-02-09 21:21 |
Windows: itunes reserve copie vragen | nawikre | iTunes | 2 | 12-09-08 17:53 |
|
|