Hoe krijg ik afbeeldingen weer uit de Fotobibliotheek? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het synchroniseren met Itunes om enkele mp3's van m'n pc naar m'n iphone over te zetten, werden ook ongevraagd de foto's in mijn pc-map ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik afbeeldingen weer uit de Fotobibliotheek?
Bij het synchroniseren met Itunes om enkele mp3's van m'n pc naar m'n iphone over te zetten, werden ook ongevraagd de foto's in mijn pc-map 'afbeeldingen' overgezet. Die staan nu op m'n iphone in de fotobibliotheek. Ik kan deze er echter met geen mogelijkheid weer uit krijgen. Weet iemand hoe ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Opnieuw synchroniseren, waarbij je eerst op je pc de niet gewenste foto's verwijdert uit de te synchroniseren map.
Om alle foto's te verwijderen van je iPhone kun je simpelweg aangeven dat je geen foto's wilt synchroniseren.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik weer een zwart achtergrond? | iphone789 | iPhone algemeen | 10 | 24-01-11 16:23 |
Hoe krijg je onofficiële oplader weer werken? | rubendevries | iPhone algemeen | 2 | 20-04-10 21:46 |
hoe krijg ik mijn games weer terug? | ipodhelpneed | Archief | 3 | 22-03-10 20:09 |
Windows: Hoe krijg ik de Iphone reserve copie coderen functie weer zonder wachtwoord? | tbfb | iTunes | 2 | 19-11-09 18:29 |
iPhone: Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? | cloverfield | Jailbreak | 4 | 25-02-09 21:21 |
|
|