Hoe krijg je onofficiële oplader weer werken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclubbers, Ik heb een Philips accu gekocht voor me iPod touch. Sinds een tijdje heb ik een iPhone 3GS alleen wanneer ik nu de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg je onofficiële oplader weer werken?
Beste iphoneclubbers,
Ik heb een Philips accu gekocht voor me iPod touch. Sinds een tijdje heb ik een iPhone 3GS alleen wanneer ik nu de accu aansluit zegt ie dat ie niet kan opladen omdat het geen officiële oplader is. Weet iemand hoe ik dit kan oplosssen? Was daar geen cydia app voor? Mvg, Ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wil ik ook graag weten.....
|
|
|||
|
|||
Kan dacht ik met resupported maar die werkt met video kabeltjes misschien ook met deze...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik weer een zwart achtergrond? | iphone789 | iPhone algemeen | 10 | 24-01-11 16:23 |
hoe krijg ik mijn games weer terug? | ipodhelpneed | Archief | 3 | 22-03-10 20:09 |
Hoe krijg ik afbeeldingen weer uit de Fotobibliotheek? | Hanson | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 09:05 |
Windows: Hoe krijg ik de Iphone reserve copie coderen functie weer zonder wachtwoord? | tbfb | iTunes | 2 | 19-11-09 18:29 |
iPhone: Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? | cloverfield | Jailbreak | 4 | 25-02-09 21:21 |
|
|