Hoe krijg ik weer een zwart achtergrond? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ehb hier een iphone 3gs 4.2.1 en ik wil graag weer een zwart achtergrond net als bij de oudere firmware`s maar hoe zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik weer een zwart achtergrond?
Hallo, ik ehb hier een iphone 3gs 4.2.1 en ik wil graag weer een zwart achtergrond net als bij de oudere firmware`s maar hoe zou ik dat weer krijgen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon een zwart plaatje als achtergrond selecteren?
http://www.tantekim.be/images/kleur_flex_zwart.jpg |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Komt eraan... Een moment.
Edit: Voor de iPhone 3GS (320x480). En voor de iPhone 4 (640x960). met dank aan Paint...
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 24-01-11 om 10:21. |
|
||||
|
||||
Hartelijk bedankt! Ik was ook op zoek naar een zwarte want die standaard achtergronden van apple begonnen me een beetje te vervelen, en aangezien ik nu een thema heb begint die ProMac voor me gemaakt heeft verkeerd in dat thema te passen dus heb ik die er ook maar uitgehaald, bedankt!
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon een foto maken met iets zwarts voor de lens
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Daar vergis je je in hoor, want dit is zeker wel mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Gewoon je vinger voor de camera houden, werkte in ieder geval wel voor mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Of in het pikkedonker gewoon een foto maken, werkt ook heel goed!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg je onofficiële oplader weer werken? | rubendevries | iPhone algemeen | 2 | 20-04-10 21:46 |
hoe krijg ik mijn games weer terug? | ipodhelpneed | Archief | 3 | 22-03-10 20:09 |
Hoe krijg ik afbeeldingen weer uit de Fotobibliotheek? | Hanson | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 09:05 |
Windows: Hoe krijg ik de Iphone reserve copie coderen functie weer zonder wachtwoord? | tbfb | iTunes | 2 | 19-11-09 18:29 |
iPhone: Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? | cloverfield | Jailbreak | 4 | 25-02-09 21:21 |
|
|