Smartscreen / Lockinfo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, In de Cydia store bestaat er al een tweak genaamd 'Lockinfo', alleen daarvoor moet je betalen (wel met een free 14 day trial). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Smartscreen / Lockinfo
Beste iedereen,
In de Cydia store bestaat er al een tweak genaamd 'Lockinfo', alleen daarvoor moet je betalen (wel met een free 14 day trial). Nu vroeg ik mij af hoe ik nu het beste met een gratis tweak/app info op mijn lockscreen kan krijgen...? Smartscreen vind ik niet in de App- of Cydiastore. En ik weet/vind ook geen beter alternatief. Daarom vraag ik aan jullie of iemand nog een goede oplossing heeft (als die er is )? Daarnaast gaf Google en dit forum weinig antwoord of was het een oud zoekresultaat/topic. - Lolbroeck. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat voor informatie wil je op je lockscreen dan? Lock Calendar is gratis bijvoorbeeld.
|
|
|||
|
|||
check uw privéberichten
|
|
|||
|
|||
Hij vraagt of iemand hem kan helpen, en dan kom jij met zo'n vervelende reactie. Wat heeft hij hier nou aan?
Echter omdat ik lockinfo gebruik heb ik nooit verder gezocht naar een gratis versie. Maar ik kan je verzekeren dat het zeker het geld waard is. |
|
|||
|
|||
Thanks, heb je eentje terug gestuurd
Daarnaast zoek ik gewoon zoiets als waar je een kalender op je lockscreen hebt (Lock Calendar dus...), iets met je emails, weer, basis functies van je ipod eigenlijk... Dus dan kom je zo'n beetje uit op Lockinfo Alvast bedankt voor jullie reacties Als iemand nog meer tips heeft zijn die van harte welkom, natuurlijk )! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smartscreen iPad (widget op je lockscreen) | swenvdheuvel | iPad algemeen | 16 | 28-06-10 20:54 |
Smartscreen/iPhone rss probleem | Rodajo | Archief | 1 | 05-12-09 13:16 |
smartscreen widgets? | rikkie123 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-12-09 23:34 |
|
|