waarmee doe ik dit? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe maak ik screenshots van de meeste pagina's van mij iphone om die te laten zien aan andere?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waarmee doe ik dit?
Hoe maak ik screenshots van de meeste pagina's van mij iphone om die te laten zien aan andere?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beide knoppen kort induwen.
|
|||
|
|||
welke beide knoppen?
gevonden |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier mijn Iphone nu!:
lockscreen bellen Tab1 tab 2 feedback is welkom! Laatst gewijzigd door XIII; 27-02-11 om 22:54. Reden: Opschonen |
|
||||
|
||||
Welk thema gebruik je?
|
|
|||
|
|||
MacThemes Forum / [Theme] Black'UPS Darkness
dat thema, met een paar aanpassingen, heb de background van dat thema gebruikt en Typophone 4 lockscreen gebruikt, en daarvan dan nog de Slider aangepast en zelf gemaakt. Verders wat icoontjes zelf gemaakt gezien hun allerlei andere prut apps gebruiken die ik niet gebruik/ken. enige probleem momenteel is dat me background het dus even niet doet, geen idee waarom |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4: update naar 4.2.1 met behoud van baseband 1.59, hoe doe ik dit? | desonnaville | Jailbreak | 14 | 23-01-11 21:54 |
Windows: Windows iTunes en iphone4 doe het of doe het niet | Paraianos58 | iTunes | 1 | 09-01-11 00:47 |
Windows: programma waarmee ik springboard live op desktop zie | jajaohnee | Desktop-applicaties | 6 | 12-09-10 19:00 |
Doe dit maar eens na..... | Yzord | Chat en geruchten | 7 | 21-04-10 00:01 |
Waarmee connect mijn Iphone? | MR.J | Archief | 3 | 21-02-10 19:51 |
|
|