icoontjes weg na update naar 3.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyyyy pas geleden toen os 3.0 uit kwam was ik wat commets aan het lezen, en toen zag ik een hele makkelijke manier om je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoontjes weg na update naar 3.0
Heyyyy pas geleden toen os 3.0 uit kwam was ik wat commets aan het lezen, en toen zag ik een hele makkelijke manier om je iconen terug te halen ( met de juiste plaats dacht ik ), dan moest je wat dingen aanzetten op je iphone zoals cijferslot e.d en als je dit dan in een bepaalde volgorde afzette ofzo dan had je al je icons terug, Wie o Wie weet ook alweer wat deze manier is want ik ben nou m'n icoontjes van cydia enzow kwyt.
Alvast bedaaankt en iedereen veel plezier met os 3.0 (jb) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom app weg na update naar iOS 4.2 | Striki1990 | iPhone Apps | 7 | 25-11-10 15:32 |
update van 3.2 naar 4.1 nu telefoon nr's weg | weirdo25 | iTunes | 0 | 15-11-10 01:27 |
Icoontjes weg! | Superjoeyy | Archief | 1 | 03-03-09 22:24 |
Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail | mdiersma2 | Odido (T-Mobile) | 24 | 13-08-08 15:48 |
vele icoontjes weg na foute costumize update | hanzopower | Unlock [archief] | 8 | 24-11-07 12:25 |
|
|