Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al een complete restore gedaan.. maar helaas noppes... heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen ? P.s. in itunes krijg ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail
Heb al een complete restore gedaan.. maar helaas noppes...
heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen ? P.s. in itunes krijg ik ook geen melding dat er provider specefieke instellingen zijn.... Wie weet raad ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier hetzelfde probleem. Ik heb ook een firmware update gedaan. Ik lees dit ff mee!
|
|
|||
|
|||
Herstel netwerk instellingen werkt overigens niet...
|
|
||||
|
||||
ik heb zelf geen 3g of t-mobile, maar moet je visual voicemail niet ergens instellen??
Visual Voicemail van T-Mobile werkt al > Nieuws > iPhoneclub.nl Daar wordt namelijk over instellingen gesproken |
|
|||
|
|||
Toen de 3g nieuw uit doos kwam en werd aangesloten op itunes kreeg ik de melding dat er provider specefieke instellingen waren , die heb ik geinstalleerd... en ik vermoed dat dit het activeren van visual voicemail tot resultaat heeft gehad. Deze melding krijg ik dus nu niet meer in itunes... morgen t-mobile maar eens bellen denk ik.
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt visaul voicemail gewoon zonder dat ik er iets voor moest instellen. Wel moet je, als je de eerste keer de voicemail knop indrukt, een aantal schermen door om een wachtwoord en welkomsbericht in te stellen, maar daar loods de iPhone je automatisch doorheen.
Je krijgt dan inderdaad de schermen te zien zoals die in cyher21's genoemde link.
|
|||
|
|||
dit kwam ik tegen in de iphone handleiding...
[FONT=MyriadSet-Semibold] De voicemailvoorziening wordt gebeld als u op 'Voicemail' tikt [/FONT][FONT=MyriadSet-Text][SIZE=2]Voer uw voicemailwachtwoord in als u hierom wordt gevraagd. Wanneer u niet om Deze situatie kan zich voordoen als u de SIM-kaart uit de iPhoneeen wachtwoord wordt gevraagd, wacht u tot u een gesproken instructie hoort en verbreekt u vervolgens de verbinding. Na enige tijd is de voicemailvoorziening weer beschikbaar. Als de restore zo klaar is dan probeer ik dat nog effe. en dan zien we morgen wel... [/SIZE][/FONT] |
|
|||
|
|||
hey bij mij doet ie het weer. Ik heb netwerk herstellen gedaan. Met succes.
|
|
|||
|
|||
dat werkte bij mij dus niet... mhzzz... het kan maar zo zijn dat het even duurt voordat het werkt.
|
|
|||
|
|||
restore gedaan... nogmaals netwerkinstellingen herstellen... voicemail gebeld..... maar helaas.. nog niets...
|
|
|||
|
|||
Probeer is om voicemail te bellen en 2 x hekje te toetsen nadat de computervrouw haar eerst zinnen heeft gezegd.. Eerst 1 keer hekje, en later nog een keer hekje om af te sluiten.
Let me know if it works |
|
|||
|
|||
bij mij doet visual voicemail het wel, alleen krijg ik ook een sms : u heeft i voicemailbericht. bel 1233 om u voicemail te beluisteren..
maar als ik op visual voicemail klik kan ik hem gewoon daar beluisteren :s |
|
|||
|
|||
BIj mij werkt ie ook weer, ik heb me iphone hersteld (niet de firmware) naar een eerdere waar voicemail wel werkte, alles werkt weer top.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkte het ook niet. Kreeg de melding: "voicemailfout" Probeer het later nog eens.
Heel vaak weer opnieuw geprobeerd, maar dat maakte niets uit. Naar aanleiding van deze topic eens naar nr 1233 gebeld. Daar een password aangemaakt en een welkomstboodschap ingesproken. En tadaa, het werkt. |
|
|||
|
|||
@ buck rogers;
en als je nu een voicemail krijgt staat ie dan gewoon bij visual voicemail en kan je hem daar ook afluisteren, maar krijg je ook een melding dat je een voicemail hebt per sms? ik kan namelijk gewoon bij visual voicemail mijn voicemail afluisteren en zie daar ook als ik een voicemail heb, maar ik krijg ook een smsje dat ik 1233 moet bellen omdat ik een voicemail heb??? hebben nog meer mensen dit?? |
|
|||
|
|||
en bij mij werkt het ook weer. je moet gewoon geduld hebben als je hem geupdate hebt naar 2.0.1 .
Topic kan dus gesloten worden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
heeft iemand hier misschien een antwoord op voordat dit topic sluit?? |
|
|||
|
|||
dat smsje kun je uit zetten door te bellen naar 1233 en daar in je instellingen de notificatie via sms uit te gooien...
|
|
|||
|
|||
super bedankt!!
EDIT: Ik krijg alleen de keuze om mijn password te veranderen of om mijn welkomstboodschap opnieuw in te spreken.. dus niet of ik een sms notificatie ofzo wil hebben.. Laatst gewijzigd door Dani1; 08-08-08 om 23:52. |
|
|||
|
|||
je hebt gelijk... ik zie nu idd dat ik dat ook heb.....beetje dubbel maar niet uit te zetten.... met t-mobile bellen kan een optie zijn....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual Voicemail instellingen vallen steeds weg | albertvanderiet | Odido (T-Mobile) | 35 | 16-10-10 14:41 |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
iPhone: Na upgrade naar custom 2.2 firmware werkt visual voicemail niet meer | iken | Jailbreak | 5 | 01-12-08 00:35 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
|
|