Wifi valt weg ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wifi valt altijd weg onder 3.0 ? Vanaf het moment dat de iphone in slaapvalt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi valt weg ?
Wi-Fi valt altijd weg onder 3.0 ?
Vanaf het moment dat de iphone in slaapvalt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan kloppen Start Wi-Fi wel weer gewoon als je de iPhone weer ''wakker'' maakt? (op de home knop drukt?).
Als je wil dat Wi-Fi aan blijft kunt je via Cydia ''Keep Awake'' installeren, dan blijft je Wi-Fi ook aan als je iPhone in slaapstand gaat.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geen dankt, graag gegaan.
Bedenk wel als je Keep Awake gebruikt het wel meer stroom zal kosten aangezien je Wi-Fi nu altijd aan blijft staan. |
|
|||
|
|||
ik zet het pas aan als ik bv stream doe van muziek en daarna weer af
Of bv via Wi-Fi en ssh dan zet ik het ook aan |
|
|||
|
|||
Je kan ook Imsomnia gebruiken, en deze kan je weer met een toggle uit en aan zetten bij de SBsettingstool.
Hierbij krijg je ook een icoontje in je statusbar of Imsomnia aan of uit staat. Vinnik handiger =)
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb ook de problemen dat Wi-Fi steeds weg valt. Alleen heb ik mijn telefoon nog niet Jailbreaked. Ik twijfel ook of ik dit wel zou doen of niet. Maar ik heb wel wat geinstalleerd waardoor het wegvallen van de verbinding tot op heden niet meer is gebeurd. De oplossing koste me 79 cent. Ik heb via de appstore Wi-FiTrack geinstalleerd en een connection opgezet via die tool. Mijn verbinding lijkt nu gewoon te blijven werken ook als hij uit de slaapstand komt. Dit wilde ik even met jullie delen. Groeten, DHDt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi problemen. Valt steeds weg! | Bcud4 | Wi-Fi | 4 | 19-04-10 23:21 |
Wi-Fi verbinding valt weg iPhone 2g. | Serafijn | Wi-Fi | 4 | 16-12-09 12:50 |
Wi-Fi verbinding valt vaak weg | marceltenbrinck | Wi-Fi | 6 | 08-06-09 16:15 |
Wi-Fi valt weg | iGitze | Archief | 2 | 02-03-08 18:59 |
Wi-Fi valt soms weg | ducky | Archief | 1 | 05-02-08 20:43 |
|
|