//

Wifi problemen. Valt steeds weg!

Wifi problemen. Valt steeds weg! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met het volgende probleem. De ene keer kan mijn iPhone wel verbinding maken met mijn draadloos internet thuis maar meestal flikkert hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-10, 17:56
Bcud4 Bcud4 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Question Wi-Fi problemen. Valt steeds weg!

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. De ene keer kan mijn iPhone wel verbinding maken met mijn draadloos internet thuis maar meestal flikkert hij aan en uit. Dan ben ik 5 seconden online en dan klapt ie er weer uit. Het komt maar zelden voor dat hij meer dan 5 minuten aanblijft. Voorde rest geen problemen met mijn laptop of wat dan ook dus lijkt me niet dat het aan mijn router ligt aangzien het sinds 3 dagen zo is.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Als ik met mijn iPhone schut hoor ik wel iets los zitten in de iPhone maar weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?



Dankjewel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-10, 18:17
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Losse onderdelen zijn nooit goed vooral niet bij het motherboard in de beurt. Hopelijk heb je nog garantie op je iphone, zo ja zou ik hem laten maken (Dit valt na mijn idee onder je garantie)
  #3  
Oud 25-02-10, 22:07
Bcud4 Bcud4 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb een verzekering afgesloten ja.. Het enige probleem is dat ik mijn contract wou verlengen maar aangezien vodafone geen iPhone's verkocht moest ik overstappen naar T-Mobile. Maar dat abbonement gaat pas in over ongeveer anderhalve maand.

Zou hij dan nu al onder die verzekering vallen of is het beter als ik wacht totdat mijn abbonement bij T-Mobile ingaat?

En het is echt buitengewoon irritant. Als ik bij settings kijk dan zie ik hem connecten maar met een fractie van een seconden slaat ie over op Geen verbinding. En zo gaat het constant door!
  #4  
Oud 19-04-10, 19:13
Aeron Aeron is offline
• iOS 6.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard Wi-Fi verbinding valt weg

Ik heb een zelfde soort probleem (alleen zonder losse onderdelen in de iphone ). Ik kan verbinden met Wi-Fi maar vrijwel direct valt de verbinding vervolgens weg. Hij heeft het voorheen goed gedaan en met een laptop is de verbinding ook gewoon goed. Ik heb de netwerkinstellingen hersteld maar dat hielp niet. Iemand die een tip heeft?
  #5  
Oud 19-04-10, 22:21
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

alle instellingen herstellen wil ook nog wel eens helpen
Reageren

Labels
3gs, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari valt steeds weg. pruts91 iPhone Apps 1 08-04-14 23:12
draadloze verbinding / Wi-Fi valt steeds weg iheijnekamp Wi-Fi 34 20-09-13 16:40
iphone 4 verbinding valt steeds weg bzb iPhone algemeen 2 11-08-10 13:11
iPhone: provider valt steeds weg na jailbreak ??!! peterjk Jailbreak 10 21-09-09 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.