provider valt steeds weg na jailbreak ??!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) zojuist jailbreak met 3.1 gedaan maar nu werkt mijn telefoon functie niet meer! lijkt wel of ik bereik heb maar kan niet bellen. ook bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoon functie verdwenen??!!
zojuist jailbreak met 3.1 gedaan maar nu werkt mijn telefoon functie niet meer! lijkt wel of ik bereik heb maar kan niet bellen.
ook bij instellingen kan ik geen provider kiezen gewoon weg. heb een gelockte 3g met tmobile abbo iemand ideeen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je nog gebeld worden?
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde... Blijft op 1 streepje staan, en kan niet gebeld worden, zie geen carrier en kan er ook geen kiezen...
|
|
|||
|
|||
nee kan helemaal niets met de tel ook niet smsen
|
|
|||
|
|||
Ik had het ook, alles werkte behalve de tel functie. Ik heb een andere firmware van internet gehaald en die opnieuw gejailbreaked. Toen werkte het wel. Ik moet zeggen dat ik in PwnageTool de tweede keer geen expert heb gebruikt.
|
|
|||
|
|||
ik heb hem al. ik heb deze firmware iPhone1_2_3.1_7C144_Custom gebruikt met ireb, die andere deed bij mij niet.
joepie |
|
|||
|
|||
provider valt steeds weg na jailbreak ??!!
hallo,
ik heb een paar vraagjes, ik heb een eerste generatie iphone icm een vodafone abbo. ik heb hem toen ik hem heb aangeschaft geunlocked en gejailbreaked, geen problemen mee gehad. Ik heb later de 3.0.1 firmware erop gezet waarna hij steeds weer op onvoorspelbare moment de melding gaf dat er geen sim was geinstalleerd, dus met andere woorden ik moest steeds mijn tel. in de gaten houden en zo'n 50x per dag hem rebooten........Het is een tijdje minder geweest maar sinds vorige week kwam het weer terug en erger dan ooit. Gelukkig kwam deze week de PwnageTool om de 3.1 firmware te installeren, ik dacht dat hiermee mijn problemen wel voorbij zouden zijn. Helaas gebeurd het toch nog, wellismaar minder maar toch......wie o wie kan mij helpen. ik krijg de laatste tijd als ik programma's wil installeren via cydia steeds vaker de melding : hash sum mismatch en vervolgens installeerd het programma dan niet. Als ik het dan via icy doe dan doet hij het wel. wie o wie kan mij hier wat duidelijkheid over verschaffen. de derde en laatste vraag: Werkt een vodafone internetabonnement op mijn 1ste generatie (2g, jailbreak, unlock en laatste firmware) iphone de eerste vraag heeft natuurlijk prioriteit, igg alvast bedankt, groet Yvo ps heb gekeken of er al een topic was over dit probleem, niets gevonden.....heb maar gelijk alle vragen die ik had bij elkaar gegooid ipv voor ieder een apart topic aan te maken, hoop dat ik daarmee niet al teveel mensen boos maak. |
|
||||
|
||||
Geen netwerk
Hey,
ik had mijn iphone gejailbreakt met de 3.0 en werkte altijd goed. (Belgisch simlockvrij toestel) Maar had nu naar de 3.1 geupgrade maar kreeg geen netwerk via jailbreak maar wel met de 3.1 via itunes. Kan iemand helpen AUB? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
met andere woorden ff andere firmware downloaden.
ik had het zelfde |
|
|||
|
|||
maar dat is voor windows
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
2g simlock probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
het geluid valt steeds weg | boardfreak | iPhone algemeen | 8 | 02-09-14 21:38 |
Safari valt steeds weg. | pruts91 | iPhone Apps | 1 | 09-04-14 00:12 |
Wi-Fi problemen. Valt steeds weg! | Bcud4 | Wi-Fi | 4 | 19-04-10 23:21 |
België: Provider valt weg | maltje | Overige providers België | 0 | 28-12-09 17:21 |
|
|