Safari valt steeds weg. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb mij 02/08 een i phone 3GS gekocht maar elke keer ik safari open valt het in 1sec weg.. Kan dat te maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari valt steeds weg.
Hey, ik heb mij 02/08 een i phone 3GS gekocht maar elke keer ik safari open valt het in 1sec weg.. Kan dat te maken hebben met die jailbreack? Ik had er nog maar 3 dingen opgezet en daarna is het begonnen (The sims 3, Emoji free, messenger) Dus toen heb ik deze 3 programma's er terug af gedaan doordat dat misschien de reden was maar er was niets veranderd, safari viel nog steeds weg.
Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ipad valt uit tijdens bvb surfen
beste allemaal
De laatste tijd hebben we heel regelmatig volgend probleem met onze Ipad (eerste versie) Als we bvb surfen via Safari of facebooken, kleurt het scherm plots zwart, de toepassing wordt afgesloten en we belanden weer op het scherm met de iconen van de beschikbare apps.. Wat gaat hier fout? Ik heb versie 5.1.1 als software versie (en is up to date volgens het systeem) Bedankt voor de hulp JP |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
het geluid valt steeds weg | boardfreak | iPhone algemeen | 8 | 02-09-14 21:38 |
iphone 4 verbinding valt steeds weg | bzb | iPhone algemeen | 2 | 11-08-10 14:11 |
Wi-Fi problemen. Valt steeds weg! | Bcud4 | Wi-Fi | 4 | 19-04-10 23:21 |
iPhone: provider valt steeds weg na jailbreak ??!! | peterjk | Jailbreak | 10 | 21-09-09 13:33 |
|
|