Battery op halve dag leeg discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een 2 tal dagen loopt mijn iphone leeg op een halve dag. Wat me opvalt is dat ik veel mb verbruik ook gebruik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Battery op halve dag leeg
Sinds een 2 tal dagen loopt mijn iphone leeg op een halve dag. Wat me opvalt is dat ik veel mb verbruik ook gebruik in internet bijna niet. Bovenaan mijn scherm is er steeds een wieltje aan draaien. Vroeger deed hij dat zelden. Daarom dat ik denk dat hij constant op internet aan het zoeken is. Heb al aan het zoeken geweest welke app de iphone zo aan de draai houd maar kan het niet vinden. Heb mijn mobiel internet nagekeken en ik heb na 9 dagen meer verbruikt als dat ik anders op heel de maand verbruik.
Kan je ergens zien welke app het meeste van je internet verbruikt? Zodat ik deze kan uitschakelen of verwijderen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone kapot na halve dag? | kevinzoj | Jailbreak | 16 | 05-01-11 14:31 |
push e-mail maakt batterij leeg in een halve dag | mfduffel | iPhone algemeen | 4 | 01-10-10 12:36 |
iphone word warm en batterij in een halve dag leeg... | hvdl | iPhone algemeen | 8 | 21-03-10 20:10 |
2g naar 3.0 geupdated en na halve dag vast | crystalclear | iPhone algemeen | 1 | 21-06-09 01:05 |
|
|