Batterij Dokter vernieuwd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag dat deze verbeterd is eb vernieuwd. Je kan nu ook junk verwijderen maar het is me totaal niet duidelijk wat er dan verwijderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij Dokter vernieuwd
Ik zag dat deze verbeterd is eb vernieuwd.
Je kan nu ook junk verwijderen maar het is me totaal niet duidelijk wat er dan verwijderd word. Weet iemand hier meer over? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet het niet zeker, aangezien ik de app zelf niet gebruik, maar om apps sneller te laten werken worden zogenaamde 'caches' opgeslagen, dat zijn onder andere momentopnames van de app op het moment dat die wordt afgesloten, en tijdelijke bestanden die de app gedownload heeft, maar die niet nodig zijn voor het laten functioneren van de app.
Apple doet nu zelf al, op het moment dat de ruimte op je iPhone leeg begint te raken, aan het weggooien van de caches, en ik ga er van uit dat de batterij-app ditzelfde doet, maar ik weet het dus niet zeker. |
|
|||
|
|||
Ja het is een vreemde functie en of hij echt goed werkt is me niet helemaal duidelijk!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|