Springboard traag? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een raar probleem. Als ik icoontjes wil verplaatsen, dan is dat erg traag. Heeft iemand anders dit ook? En weet iemand waar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard traag?
Ik heb een raar probleem.
Als ik icoontjes wil verplaatsen, dan is dat erg traag. Heeft iemand anders dit ook? En weet iemand waar dat aan ligt? Het is gekomen na de jailbreak en het toevoegen van een programma uit Cydia. Maar welke???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mobilesubstrate vertraagt je iphone jammer genoeg. Waarschijnlijk zal het programma dat je vanuit Cydia hebt toegevoegd hierop draaien.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan natuurlijk proberen deze te verwijderen en kijken wat er gebeurd. Of is dat geen goede optie? Thanxs Peter |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm ok, dan moet ik dus zien te achterhalen welk programma het veroorzaakt.
Bedankt voor de hulp |
|
|||
|
|||
Neenee, je hebt mobilesubstrate nodig, maar het vertraagt nu eenmaal. Sommigen hebben er weinig last van, andere meer. Ik ken de directe werking niet, maar ik heb een weekje 3.0GM gehad en vervolgens 3.0. Sinds gisteren jailbreak en ik merk toch dat bepaalde apps trager lopen.
|
|
|||
|
|||
Ik merk eigenlijk geen vertraging met mobileSubstrate.
Ik gebruik dan ook wel alleen SBSettings. (deze gebruikt mobileSubstrate). Voor de rest niets. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Traag, traag, traag... | ScrammyM | iPhone algemeen | 4 | 02-11-10 19:44 |
Traag | merel39 | iPhone algemeen | 2 | 22-04-10 13:33 |
traag na jailbreak | borgqueenx | Archief | 2 | 21-04-08 20:17 |
Wi-Fi traag | rcknierim | Wi-Fi | 16 | 18-01-08 15:45 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|