apps hernoemen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe moet ik apps van cydia of de app store hernoemen??? Heb ik daar programma's voor nodig?? de MobileFinder mschn ????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoe moet ik apps van cydia of de app store hernoemen???
![]() Heb ik daar programma's voor nodig?? de MobileFinder mschn ???? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op de vorige Firmware had je Rename. Weet alleen niet of het al op 3.0 werkt....
|
|||
|
|||
![]() waar staat die kan ik niet vinden
|
|
||||
|
||||
![]() Repo van sossienl toevoegen.
Werkt perfect op 3.0 |
|
|||
|
|||
![]() wat is die repo dan...
|
|
||||
|
||||
![]() Laatst gewijzigd door Bomans; 25-06-09 om 12:40. |
|
|||
|
|||
![]() ok thanks voor de snelle reacties!
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt, ik zocht er ook al naar.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb Rename uit de repo van iFoneguide.
Die kun je toevoegen via de "Homepage" van Cydia. |
|
|||
|
|||
![]() Hmmm, kan dat alleen met een jailbroken Ipod dan ?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dus als Brein aan m'n deur staat en vraagt waarom m'n Itouch jailbroken is, kan ik dus zeggen dat dat is omdat Apple z'n zaken niet goed op orde heeft.
![]() Nou ja, voorlopig zijn we nog blij met de Itouch in originele staat, dus ik wacht nog even. ![]() (maar het ziet er wél heeel erg aantrekkelijk uit !!! ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hernoemen video's op ipad | haroldv | iPad algemeen | 0 | 28-09-10 07:55 |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store | imagine | iPhone Apps | 2 | 09-03-09 15:57 |
App uit App store Hernoemen | mustang | iPhone Apps | 3 | 16-07-08 11:30 |
|
|