Apps voor instellingen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik loop hier echt wel met een pak vragen rond, dus je zal me in de komende tijd nog wel een paar maal zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps voor instellingen
Hoi,
Ik loop hier echt wel met een pak vragen rond, dus je zal me in de komende tijd nog wel een paar maal zien verschijnen. Bestaat er een apps, die een aantal settings in 1 maal aan of uit zet. Bv: wat handig zou zijn om batterij te besparen ( zie andere topic van me) is dat je via een apps, Wi-Fi, edge en eventueel een aantal andere apps kunt aanzetten of afzetten. Ipv telkens in je instellingen Wi-Fi te verschuiven dan edge te verschuiven enz. Enig idee? Thx Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heey Peter,
Er is wel zoiets maar dat kan alleen als je je iphone gejailbreakt heb. En aangezien jij dat niet hebt. Het heette in ieder geval sbsettings Voor een niet gejailbreekte iphone zou ik heb zo niet weten. Mocht ik toch nog iets vinden, post ik het meteen Gr Pim |
|
||||
|
||||
voor een niet gejailbreakte iPhone is er niks. Dan zul je het met instellingen moeten blijven doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia apps worden niet getoond bij instellingen | Gerdje | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-10-10 12:27 |
ipad instellingen cydia apps | ricardog | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-06-10 16:54 |
Backup apps / Cydia / SMS / notes / instellingen | sniffertje | Archief | 1 | 27-04-10 17:06 |
Instellingen voor exchange | Deloux | iPhone algemeen | 28 | 26-09-09 11:33 |
|
|