MMS 2G patch beschikbaar! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) @cypher21 en bomans : ik had die link idd ook via de zoekfunctie gevonden, maar bij die hele instellingen staat bij dat het voor 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@cypher21 en bomans : ik had die link idd ook via de zoekfunctie gevonden, maar bij die hele instellingen staat bij dat het voor 3G toestellen is, ik heb een US iPhone 2G 16GB op fw3.0.
Hoe krijg je die ipcc op een 2G toestel zodanig MMS werkend te krijgen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het zijn maar netwerk instellingen hoor. Probeer ze maar. Je kan er je iPhone niet mee stuk maken. Je kan het bestand altijd wissen bij instellingen.
|
|
|||
|
|||
Nou boot mijn ultrasn0w geunlockte iphone 3g ook niet meer... Zucht..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe nu weer werkend te krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand een juiste IPCC met MMS instellingen voor T-mobile aangezien hij de mijne ook niet onthoud? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, een typisch gevalletje 'maandag ochtend' excuses.
|
|
|||
|
|||
ik heb het volgende probleem: patch gedownload 2 x opnieuw opgestart maar ik krijg helemaal niks in mijn netwerk te zien alleen vpn en Wi-Fi.
Heb 3.0 draaien op een iphone 2G uit USA |
|
|||
|
|||
zucht
hier nog een slaper, zat even in Cydia te browsen zag patch voor MMS en knal hem er gelijk op zonder verder te kijken. Zit dus ook vast op Apple logo want draai nog 2.2. Wat ik me af vraag of er ook een andere mogelijkheid is om Iphone werkend te krijgen behalve Restore aangezien ik op het moment in Amsterdam zit en pas eind vd week naar mijn computer terug ga in Brabant waar mijn backups etc van mijn Iphone staan in Itunes.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op deze plaats moet CommCenter worden teruggeplaats: /System/Library/PrivateFrameworks/CoreTelephony.framework/Support/ M68AP.plist staat hier /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/ Laatst gewijzigd door kdhoe; 29-06-09 om 18:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze trhead goed doorgelezen...? Heb ik ook, maar het werkt wel gewoon, probeer maar eens een mms te versturen. O, wel even rebooten! |
|
|||
|
|||
ja alles goed doorgelezen en via cydia geinstaleerd al 10x opnieuw opgestard maar geen verandering ook geen camera logo bij mijn berichten
|
|
|||
|
|||
en wat staat er bij...
instellingen>>berichten...??? MMS uit- of aangeschakeld? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet men over FW 3.0 beschikken,of gaat deze ook werken op FW 2.2.1?
Laatst gewijzigd door crunch; 29-06-09 om 20:07. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
installeer hem dan nog eens? en reboot eens door slaap+home tegelijkertijd ingedrukt te houden totdat de apple verschijnt...
Effe gewoon checken... want je profiel klopt gewoon neem ik aan... iphone 1G of 2G (wat je wilt)? FW3.0? JB? na installeren moet je van cydia rebooten... gebeurt dat? Of stopt de installatie om 1 of andere reden eerder? Want er staat je niets in de weg om te mms-en als ik het zo lees... |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar helaas werkt ook niet ik weet het nou ook niet meer hoor Laatst gewijzigd door Riket; 29-06-09 om 20:55. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na thetering patch.. | Erminio | Jailbreak | 0 | 17-11-09 20:29 |
MMS op 2G patch | jel | Archief | 3 | 28-06-09 17:32 |
Appsupport patch update | sic139 | Unlock [archief] | 0 | 27-03-08 23:44 |
|
|