MMS 2G patch beschikbaar! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) MMS patch voor de 2G is beschikbaar!! RapidShare: Easy Filehosting Ook verkrijgbaar via Cydia. Net getest... Werkt perfect!! Patch is alleen voor de iPhone 2G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS 2G patch beschikbaar!
MMS patch voor de 2G is beschikbaar!!
RapidShare: Easy Filehosting Ook verkrijgbaar via Cydia. Net getest... Werkt perfect!! Patch is alleen voor de iPhone 2G (1ste generatie iPhone)!! Screenshots toegevoegd. Laatst gewijzigd door kdhoe; 29-06-09 om 12:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb jij wel ook de 1e generatie iphone |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het niet :S
Gewoon gedaan wat er in de readme staat, die bestanden in de mappen zetten.. Kon het niet met mobile terminal doen omdat die bij mij niet wil installeren :S Laat maar, ik moest hem gewoon rebooten!
1 Aug 3G S! Laatst gewijzigd door mikeytjee; 28-06-09 om 16:41. |
|
||||
|
||||
als dit waar is PRACHTIG !
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hmm, graag een woordje meer uitleg aub, de txt file is nogal onduidelijk
EDIT AL OPGELOST BEDANKT EN WERKT PERFECT Laatst gewijzigd door dendirk; 28-06-09 om 18:05. Reden: tis al gelukt bedankt |
|
||||
|
||||
Het is nu ook in cydia te vinden in de repo van ispazio, dus voor de mensen die niet zo handig zijn met winscp of cyberduck!
Laatst gewijzigd door Tijn1; 28-06-09 om 18:16. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
waarom ga je niet naar cydia en zoek je op activateMMS2G, dit instaleer je en dan hoef je nog alleen je instellingen van je provider op te geven in instellingen>algemeen>netwerk>mobiel datanetwerk
Heb je dit gedaan, dan reboot je en je kan mms-en! succes |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door dendirk; 28-06-09 om 18:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
sorry heb een windows machine maar zal wel gelijkaardig lopen , anders kan je via Cydia gaan dan loopt alles automatisch, kijk even hogerop
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt bij mij ook perfect. Voor het eerst in anderhalf jaar tijd dat ik een MMS heb ontvangen met mijn iPhone, met SwirlyMMS ging dat niet (Hi).
|
|
||||
|
||||
Zeer gaaf eindelijk werkt het goed.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
wel leuk dat iedereen meldt dat het werkt, maar niemand vertel hoe dat gelukt is.
|
|
|||
|
|||
ActivateMMS2G installeren via Cydia en vervolgens bij Settings > General > Network > Cellular Data Network (of het Nederlandse equivalent hiervan) je MMS-gegevens instellen. Rebooten en als het goed is heb je dan MMS .
Laatst gewijzigd door Merkie; 28-06-09 om 22:49. |
|
||||
|
||||
Als je hem via cydia installeerd zal hij automatisch rebooten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na thetering patch.. | Erminio | Jailbreak | 0 | 17-11-09 20:29 |
MMS op 2G patch | jel | Archief | 3 | 28-06-09 17:32 |
Appsupport patch update | sic139 | Unlock [archief] | 0 | 27-03-08 23:44 |
|
|