Installer op Jailbreaked Ifoon wel/niet te gebruiken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen; hier een nub, Ik heb mijn ifoon (1.1.2) weten te jailbreaken en dus ook gedowngrade naar 1.1.1. Mijn vraag is: kun je nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer op Jailbreaked Ifoon wel/niet te gebruiken?
Beste mensen; hier een nub,
Ik heb mijn ifoon (1.1.2) weten te jailbreaken en dus ook gedowngrade naar 1.1.1. Mijn vraag is: kun je nu eigenlijk nog dingen installen via de installer, of wordt het dan ook een brick, zoals bij updaten van een gehackt toestel? Bijvoorbaat dank aan een ieder die de nub verder helpt. Nu nog wachten op de unlock voor 1.1.2. en dan kan de samsung de laan uit worden gestuurd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
installer wordt geinstalleerd door de jailbreak. Dit heeft niets te maken met het dus zogenaamd bricken van de iPhone. Installer kan je dus met een gerust hart gebruiken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beltoon instellen op niet-jailbreaked 3GS | Raymond1975 | Archief | 1 | 20-06-10 13:26 |
jailbreaked en unlocked, maar geen installer | _texaco | Jailbreak | 4 | 24-05-10 14:55 |
iPhone: Kan deze 3gs nu wel of niet jailbreaked worden | friedrich | Jailbreak | 2 | 18-03-10 09:19 |
Is hij nu wel of niet ge-jailbreaked.. | Mr. I | Archief | 3 | 13-01-10 14:09 |
|
|