Simlockvrije 3G (gejailbreaked) update naar 3.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een Tsjechische 3G. Hij is van oorsprong simlockvrij. De firmware 2.2.1 is nu draiende, en hij is gejailbreaked. Ik wil graag de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlockvrije 3G (gejailbreaked) update naar 3.0
Hoi,
Ik heb een Tsjechische 3G. Hij is van oorsprong simlockvrij. De firmware 2.2.1 is nu draiende, en hij is gejailbreaked. Ik wil graag de nieuwe firmware 3.0 om nieuwe apps te kunnen laten draien. Hoe kan ik hem gratis updaten naar 3.0 ? Zijn al mijn jailbroken geinstalleerde apps dan weg? Moet dit met ultrasnow gebeuren? Deze vraag werd al eerder gesteld. Maar dat was met de oudere firmware, wellicht zijn er nu verandering in. Zou iemand me kunnen helpen? Dankje! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgends mij als je hem jailbreakt download je de nieuwste firmware en dan word alles vanzelf geupdate als je hem jailbreakt
mvg Mark |
|
|||
|
|||
Hoe?
Hoe heb jij het gedaan dan? Had je eerst ook je 3G gejailbreakt op 2.2.1? Dus wat ik nu moet doen is, gewoon zoals iedereen doet via Itunes 3.0. downloaden (is hij dan gratis?)? en dan opnieuw jailbreaken? met welke progje?
Dank, |
|
||||
|
||||
er kan niks fout gaan itunes maakt een reservekopie als je hem aansluit
jailbreaken met de laatste firmware en lees ff het jai;lbreak forum door mocht er wat zijn mvg Mark |
|
|||
|
|||
Hehee, Bedankt voor de snelle reacties. Ik ben nog een beetje een leek hierin. Maar hoe kan ik een reserverkopie maken ? betekent dit dat ik al mijn programma's behoud? en al mijn contact gegevens, smsjes? Hoe zit het daarmee?
Bedankt,! |
|
||||
|
||||
volgends mij maakt hij een kopie vanalles moet je het wel allemaal aangevinkt hebben in itunes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod touch 2g 4.1 gejailbreaked naar 4.3.2 | Ewoud33 | Jailbreak | 2 | 21-04-11 11:31 |
iPhone: Mijn telefoon is gejailbreaked maar moet terug naar de winkel. | maurice1991 | Jailbreak | 2 | 15-11-10 10:30 |
upgrade naar OS 3.0 voor van oorsprong simlockvrije iPhone 3G | Rojo | iPhone algemeen | 13 | 10-06-10 14:43 |
iPhone: iPhone naar verzekering. (Wel Gejailbreaked) | Beserk | Jailbreak | 6 | 18-05-10 20:15 |
Duitse simlockvrije 999euro Iphone updaten naar 1.1.3 | EmJayDee | Chat en geruchten | 1 | 13-02-08 17:28 |
|
|