iPhone naar verzekering. (Wel Gejailbreaked) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd wat er gebeurt. Ik heb het cydia icoontje 4 springs weg gezet. Dus met lege pages ertussen. Je ziet bij startup niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone naar verzekering. (Wel Gejailbreaked)
Ik ben benieuwd wat er gebeurt. Ik heb het cydia icoontje 4 springs weg gezet. Dus met lege pages ertussen. Je ziet bij startup niks raars en je kan niet in mijn telefoon komen zonder toegangscode. Je ziet ook geen modificaties aan de iphone zelf omdat ik nog niks heb geinstalleerd. Heb dus alleen Cydia erop.
Ik heb geen garantie meer dat weet ik. Maar mijn verzekering dekt wel mijn waterschade. Heeft apple niet zoiets van; Hey, wij betalen het toch niet. de verzekering... dus wij maken hem gewoon. (Want hij is naar Apple gestuurd). Wat denken jullie?
Groetjes, Berserk, twitter.com/_Nebulon. Laatst gewijzigd door Beserk; 17-05-10 om 13:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dus... iemand ervaring hiermee of?
|
|
|||
|
|||
Die komen wel achter dat er cydia erop zit, waarom heb je m niet hersteld voor dat je m opstuurde, dat zou ik tenminste doen.
|
|
||||
|
||||
daar komen ze bij apple idd wel achter. en ookal herstel je hem volgens mij kunnen ze bij apple dan nog zien dat die ooit gejailbreaked is
|
|
|||
|
|||
Na een herstel van je iphone is het niet mogelijk om te zien of de iphone gejailbreaked is. Het is wel erg dom van je om hem met een jailbreak terug te sturen naar Apple. Apps en games erop zetten via cydia word gezien door apple als illigaal programma's en spelletjes downloaden en op je iphone zetten. Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.
Laatst gewijzigd door _A_; 18-05-10 om 17:27. |
|
|||
|
|||
Klopt herstel is fabrieks instellingen. Dus Apple zou daar niet achter komen. Maar voor beserk voor jou geldt er dat er niks met je iphone gaat gebeuren retour terug in je brievenbus klaar.
|
|
||||
|
||||
Nou het beeldscherm is kapot...
Dus ze komen er waarschijnlijk pas achter als ie het doet. Het maakt voor Apple niet uit of ze hem repareren of niet. Hij ligt daar met de verzekering als opdrachtgever. EN apple gekent willen ze wel geld en hebben ze zo iets van, de verzekering betaald het. Wij repareren het. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod touch 2g 4.1 gejailbreaked naar 4.3.2 | Ewoud33 | Jailbreak | 2 | 21-04-11 11:31 |
iPhone: Mijn telefoon is gejailbreaked maar moet terug naar de winkel. | maurice1991 | Jailbreak | 2 | 15-11-10 10:30 |
Wel gejailbreaked maar geen cydia op iphone. | Boom01 | Archief | 5 | 20-01-10 00:11 |
Simlockvrije 3G (gejailbreaked) update naar 3.0 | steven4life | Jailbreak apps en thema's | 5 | 11-07-09 16:10 |
iPhone: help, iphone 2g wel gejailbreaked maar activeerd niet via quikpwn | dekoolmees | Jailbreak | 3 | 27-05-09 16:52 |
|
|