//

Gmail exhange werkt niet meer ná jailbreak (Spirit)

Gmail exhange werkt niet meer ná jailbreak (Spirit) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak gebruik van gmail en sync mijn mail met google exchange instellingen. Sinds enkele dagen heb ik er de jailbreak van spirit opstaan en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-10, 17:52
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard Gmail exhange werkt niet meer ná jailbreak (Spirit)

Ik maak gebruik van gmail en sync mijn mail met google exchange instellingen. Sinds enkele dagen heb ik er de jailbreak van spirit opstaan en weigert mijn iPhone m'n email naar behoren te syncen.

Account verwijderen, iPhone aan/uit en opnieuw instellen heeft geen baat. Lees wel overal dat, met name de voorgaande, jailbreaks problemen hadden met push. Voor alle andere apps werkt push gewoon zoals het moet. Misschien staat dit los van elkaar?

Het enige waar ik de jailbreak leuk voor vind is het aanpassen van het springboard, maar als hierdoor m'n mail niet meer fatsoenlijk synced ga ik niet langs start en krijg ik ook geen 20.000.

Iemand een idee of dit jailbreak gerelateerd is? Ik kan het in ieder geval nergens vinden...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail IMAP werkt plotseling niet meer wijkerslooth iPhone algemeen 19 30-08-13 11:19
Email (gmail ) werkt niet meer albeba72 iPhone algemeen 6 27-03-13 23:11
Gmail Push werkt niet meer IOS 4.2.1 arts24 iPhone algemeen 4 03-01-11 16:27
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook stijnec iTunes 0 02-07-10 23:57
Gmail via push werkt niet meer goed Ciao iPhone algemeen 40 12-11-09 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.