//

[Cydia] Eigen Repository Maken? Gemaakt en nu?

[Cydia] Eigen Repository Maken? Gemaakt en nu? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; Hallo mensen, allereerst ik heb de zoekfunctie gebruikt, de voornamelijkste topics die met repository te maken hebben gaan over installer. Ik heb een eigen CYDIA repo gemaakt met de hulp ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het iCulture forum, maar heb je nog geen account aangemaakt. Het duurt maar een minuut en het kost niets om je eigen account te registreren. Als forumlid krijg je ongehinderd toegang tot alle forums en forumberichten, plus de mogelijkheid om eigen berichten te posten, direct te communiceren met andere forumleden en nog veel meer.

Registreer nu!

Al lid? Log dan bovenaan de pagina in, zodat je deze boodschap niet langer ziet.

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 11-07-09, 13:19
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question [Cydia] Eigen Repository Maken? Gemaakt en nu?

Hallo mensen,

allereerst ik heb de zoekfunctie gebruikt, de voornamelijkste topics die met repository te maken hebben gaan over installer.

Ik heb een eigen CYDIA repo gemaakt met de hulp van een tutorial. Het werkt, ik kan de repo toevoegen in Cydia en zonder foutmeldingen staat me repo tussen de andere repo's, alleen is het zo dat ik nu niet verder kan, ik begrijp niet hoe ik themes, wallpapers, applicaties, etc. kan toevoegen aan me repo! En ik had een FAKE app toegevoegd, deze krijg ik niet te zien in Cydia, wel via Installer.APP (windows).

De tutorials zijn vaak in het engels en je moet je registreren om op die site hulp te vragen, daar heb ik geen zin in.

Misschien zijn er mensen die hier ook een Cydia repository hebben gemaakt en mij te hulp kunnen schieten. Misschien is er een Nederlandse tutorial?

Mijn repo is niet bedoeld voor publieke toegang, ik heb het gemaakt (als hobby) om mijn eigen walls, themes en apps (die ik vaak gebruik) erop te zetten!

Ik zet voor het gemak hier even de repo: i.en-is.com

Bedankt!
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
 

Labels
cydia, repository



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia Repository maken marcelkraan Jailbreak apps en thema's 1 27-10-10 00:47
Kan geen verbinding meer maken, nadat collega nieuwe PCverbinding heeft gemaakt Romien iPhone algemeen 0 23-03-10 16:31
Eigen repository installeren LucPaquay Jailbreak apps en thema's 2 10-03-08 15:00
Eigen repository maken, Hoe? Alatariel Archief 3 02-03-08 16:39
repository maken roelofk Unlock [archief] 1 04-02-08 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.