MyWi discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als er nu nog een toggle in SBSettings komt voor MyWi is het helemaal ideaal!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als er nu nog een toggle in SBSettings komt voor MyWi is het helemaal ideaal!!!
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat zijn jullie zend instellingen. Standaard is dit 80%. Wat zijn jullie ervaringen. Hoever is jullie iPhone van jullie iPad verwijderd. Hoelager hoe beter voor de accu denk ik. |
|
|||
|
|||
MyWi vraag
hallo,
als ik via Cydia MyWi ( NoRock) installeer, dan gaat de iphone, na een refresh, in safe-mode! Kan iemand me vertellen waar dit aan ligt en hoe dit te voorkomen, zodat ik dit gewoon kan gebruiken zonder irritant gedoe Cheers |
|
|||
|
|||
Ik heb 4.1 gejb'd en MyWi 4.7.7 geinstalleerd. Alles werkt wel, maar nadat ik de app uitzet heb ik geen internet meer via GPRS/3G/Wi-Fi, ik moet mijn telefoon dan rebooten.
Dat lijkt me niet de bedoeling... Op Google word ik niet veel wijzer, ik las wel ergens dat 4.7.7 pas deze bug bevatte, maar that's all. Heel veel posts gaan over rebooten door opstarten van de applicatie. Iemand in dit topic heeft volgens mij hetzelfde probleem, dat de app blijft hangen, maar bij verdwijnt de blauwe balk e.d. wel, maar werkt internet niet meer. |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde, als ik dan eindelijk MyWi aan de praat heb (wat vaak ook een reboot kost, voordat mijn iPad een dhcp lease krijgt, en kan internetten) en ik zet hem weer uit, heb ik geen 3G/GPRS internet meer.
Wat het bij mij weer deed werken is het volgende: - Gebruik SBSettings - SBSettings: Toggle Phone Off - Zet Wi-Fi Off (als dat niet in SBSettings werkt, even in Settings doen) - SBSettings Processes -> Free Memory - Zet Toggle Phone On Dan moet het weer werken (iig bij mij) Veel succes! PS Nu nog een methode om MyWi zonder een reboot aan de praat te krijgen en dan ga ik het misschien wel kopen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Suf dat het $20 zou moeten kosten... Gelukkig zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden . |
|
|||
|
|||
Hoi!
Ik heb een 3G met FM 4.1 Gisteren MyWi 4.0 gedownload via Cydia. Mijn Pc draait op Win.7 zonder Wi-Fi, dus afhankelijk van een usbkabeltje. Verder heb ik ook de laatste iTunes op mijn pc draaien. Probleem: Als ik MyWi aan zet, verschijnt na een halve minuut het bekende blauwe balkje... Hiep hoi. Helaas herkent mijn pc dit alles niet... Ik kom in elk geval niet het internet op. Daarnaast is het zo, als ik MyWi uit zet,... blijft dat blauwe balkje in beeld. Pas als ik m'n iPhone uit/aan zet verdwijnt dat balkje weer. Herkent iemand dit euvel, en weet iemand hoe dit verholpen kan worden? |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels wel verbinding via een Wi-Fi adapter... wat dat betreft is mijn probleem opgelost...
|
|
|||
|
|||
als ik hem aan wil zetten gaat die rebooten en staat helemaal niks aan, snap er niks van...
|
|
|||
|
|||
Hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic maar goed.
FF een probleempje met de vaste internet aansluiting en heb MyWi weereens aangezet. Ik was wederom verbaast over de snelheid. Heb een speedtest uitgevoerd (www.speedtest.nl). Heb een T-Mobile iPhone abo en kom gemiddeld op 15000 (!) KByte/sec. Hoe kan dat of is de test niet betrouwbaar... |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag ik heb MyWI en dan een trail. Mijn vriendin kan op 1 of andere vreemde manier niet bij mij op internet komen, ik dacht dus ik neem MyWI en dan met USB Tethering verbinden met de laptop. Maar hij doet het helemaal niet. Iemand enig idee? Hier een paar screen shots van mijn iPhone. http://img832.imageshack.us/img832/6...500ac363ed.png http://img213.imageshack.us/img213/7...b4182c092a.png -- mvg Dennis |
|
|||
|
|||
Mywi tethering
Hallo iedereen,
Ik heb mywi van de cydia gedownload maar als ik mijn mobiel aansluit op een computer en de thererfunctie aanzet, kan ik nog steeds niet internetten op me computer Jop |
|
||||
|
||||
Update je profiel eens, staat nu JB: nee en dan lijkt het me vrij onmogelijk om MyWi te installeren. Klopt je FW versie ook nog? MyWi doet het namelijk nog niet op 4.2.1
|
|||
|
|||
Jb: ja
Firmware: 4.1 |
|
||||
|
||||
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 26-11-10 om 13:00. |
|
|||
|
|||
Dat werkt wel maar de computer waar het over gaat heeft geen Wi-Fi
|
|
|||
|
|||
iemand anders een ander goed progamma?
|
|
|||
|
|||
Pdanet.
Bericht te kort. |
|
||||
|
||||
Programma is niks mis me werkt bij mij perfect
|
|
||||
|
||||
In de FAQ van MyWi staat dat als je al een PDANet of een gelijkaardige app hebt geïnstalleerd, dat het kan dat MyWi niet correct werkt. Je wordt dan aangeraden om te restoren. Ik krijg MyWi ook niet werkende, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om te restoren.
|
Labels |
cydia, iphone, mywi, probleem, tethering |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: rock my phone, mywi | bengt | Jailbreak | 2 | 19-04-11 22:29 |
tethering via MyWi of PDAnet? (3G, 3.1.3) | seevinck | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-08-10 15:02 |
mywi gratis | Hoppieee | Archief | 1 | 20-08-10 00:37 |
|
|