MyWi discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb untethered jailbreak nu.. Mywi geinstalleerd alleen als ik het open crasht die gelijk zeg maar.. wie kan mijn helpen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb untethered jailbreak nu.. Mywi geinstalleerd alleen als ik het open crasht die gelijk zeg maar.. wie kan mijn helpen ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Klopt het dat MiWi nu bijna 20 dollar kost?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net JB toegepast op mijn iphone en mywi geinstalleerd via Cydia. De ipad gevonden en alles werkt prima.
|
|||
|
|||
Laatste tijd werkt mywi niet meer op mijn iphone 4, voorheen altijd goed gedaan! zodra ik het schuifbalkje inschakel voor een hotspot, gaat hij laden, komt de melding cleaning up mywi, en vervolgens blijft het schuifbalkje wit en springt het niet op blauw van aan... Er ontstaat dus ook geen blauwe balk waarin je de meters ziet die gaan lopen. heeft iemand er ook last van? Anders ben ik bang dat ik de iphone moet gaan herstellen, aangezien ik mywi al 2 maal opnieuw heb geinstalleerd!
|
|
|||
|
|||
Ik heb mywi op mijn iphone 3GS. Internet op mijn laptop is dan geen probleem. Maar laatst probeerde ik de iphone te laten verbinden met een android tablet, dit lukte niet. De tablet zag geen signaal van mijn iphone.
Kan iemand me vertellen of ik dit op een andere manier kan doen? De tip "koop een ipad" is niet op mij van toepassing. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook mywi 4.0 maar hij wilt niet werken . Ik zet het aan en er komt een blauwe balk . dan ga ik naar settings en danvind ik mijn eigen hotspot . Maar ik kan niet mer die hotspot connecten weet iemand waarom dat zo is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Intelliborn Products FAQs |
|
|||
|
|||
MyWi kom ik alleen betaald tegen, iemand enige idee voor vervanger ?
|
|||
|
|||
Op je iPhone 4S zit standaard de functie "Hotspot" ingebakken, hotspot maakt apps als Mywi overbodig. Bovendien is Mywi alleen mogelijk op iphones welke zijn gejailbreakt.
|
Labels |
cydia, iphone, mywi, probleem, tethering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: rock my phone, mywi | bengt | Jailbreak | 2 | 19-04-11 22:29 |
tethering via MyWi of PDAnet? (3G, 3.1.3) | seevinck | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-08-10 15:02 |
mywi gratis | Hoppieee | Archief | 1 | 20-08-10 00:37 |
|
|