iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39429-supreme-preferences-3-0-by-imario.html)

Fab1Man 09-02-09 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 254680)
@iMario

Vraagje, ik wil heel graag gebruik maken van jouw supreme preferences, maar kan ik dan op 1 of andere manier wel gewoon mijn icoon (van instellingen) behouden? Zoja, hoe dan?

Zoals iMario al heeft aangegeven doe je dit door het thema "Supreme - SpringBoard.theme" te selecteren. Denk er dan wel aan om binnen WinterBoard de volgorde zodanig aan te passen dat het SpringBoard thema boven de Supreme Preferences zit (kun je aan de zijkant verlepen).

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jdenijs (Bericht 254728)
@iMario, ziet er goed uit allemaal man egt top!!

Alleen de optie van live weer dat werkt bij niet. Ik krijg niet de temperatuur te zien voor mijn plaats. hij blijft op 23 graden staan. en dat is het hier helaas niet.
Hadden meer mensen hier problemen mee? En zo ja.. hoe hebben jullie het opgelost?

Heb je ook het Live Weather icon geïnstalleerd (apart pakket)? Ik was het ook vergeten. Daarnaast moet je dan in WinterBoard de twee icons activeren. Dit zit niet in de Supreme Preferences geïntegreerd. Het enige wat hierdoor perfect geregeld is, is door de locatie grafisch in te typen, zonder SSH.

febe 09-02-09 15:40

Het ziet er prachtig uit en werkt prima Mario. Bij iPod zit er nog een klein spelfoutje in: bij 'herhaal' staat alemaal.
Mijn complimenten weer!

iMario 09-02-09 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door febe (Bericht 254799)
Bij iPod zit er nog een klein spelfoutje in: bij 'herhaal' staat alemaal.

Dat klopt toch?
Repeat = Herhaal.
Dan heb je dus de keuze uit één en alemaal.

libia 09-02-09 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 254882)
Dat klopt toch?
Repeat = Herhaal.
Dan heb je dus de keuze uit één en alemaal.

het is allemaal ;)

en het ziet er goed uit!

ik vroeg me trouwens af hoe jij er achter komt wat je allemaal kunt toevoegen?

iMario 09-02-09 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 254889)
het is allemaal ;)

en het ziet er goed uit!

Oooooh! Dacht al :p.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 254889)
ik vroeg me trouwens af hoe jij er achter komt wat je allemaal kunt toevoegen?

Ik pruts en zoek gewoon dingen, vervolgens uitproberen :rolleyes:.

baro 09-02-09 18:34

ff off the topic, wat voor lettertype heb je daar? wil ik ook:P

iMario 09-02-09 18:39

Neutra, maar die deel ik niet, daar moet voor betaald worden.

baro 09-02-09 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 254901)
Neutra, maar die deel ik niet, daar moet voor betaald worden.

die heb je dus niet gewoon via cydia?

iMario 09-02-09 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baro (Bericht 254904)
die heb je dus niet gewoon via cydia?

Nee.
House Industries - Neutraface Font Collection

libia 09-02-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 254891)
Ik pruts en zoek gewoon dingen, vervolgens uitproberen :rolleyes:.

maar die info moet je dan toch ergens vandaan halen? :P
(ik vraag dit trouwens omdat er misschien wel meer interessante info te vinden is)

iMario 09-02-09 22:52

Ik haal het vast niet uit een Windows Mobile :rolleyes:.
Uit de iPhone natuurlijk...

Lucien1966 10-02-09 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 254788)
Zoals iMario al heeft aangegeven doe je dit door het thema "Supreme - SpringBoard.theme" te selecteren. Denk er dan wel aan om binnen WinterBoard de volgorde zodanig aan te passen dat het SpringBoard thema boven de Supreme Preferences zit (kun je aan de zijkant verlepen).


Heb je ook het Live Weather icon geïnstalleerd (apart pakket)? Ik was het ook vergeten. Daarnaast moet je dan in WinterBoard de twee icons activeren. Dit zit niet in de Supreme Preferences geïntegreerd. Het enige wat hierdoor perfect geregeld is, is door de locatie grafisch in te typen, zonder SSH.

@Fab1Man, toevalligerwijs stond bij mij het thema "Supreme - Springboard.theme" al aangevinkt en boven de Supreme Preferences, maar ik heb toch het icoontje van Supreme Preferences op mijn springboard staan en niet die ik daarvoor had.

libia 10-02-09 17:15

@iMario, is het ook mogelijk om altijd bij double-tap dat iPod popupje te krijgen? ook als je geen muziek draait?

Fab1Man 10-02-09 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 255133)
@Fab1Man, toevalligerwijs stond bij mij het thema "Supreme - Springboard.theme" al aangevinkt en boven de Supreme Preferences, maar ik heb toch het icoontje van Supreme Preferences op mijn springboard staan en niet die ik daarvoor had.

Zet het vinkje nog eens uit en weer aan.

iMario 10-02-09 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 255299)
@iMario, is het ook mogelijk om altijd bij double-tap dat iPod popupje te krijgen? ook als je geen muziek draait?

Geen idee, misschien wel.

Lucien1966 10-02-09 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 255320)
Zet het vinkje nog eens uit en weer aan.

sorry had ik ook gedaan, en toen lukte het wel, was het even vergeten te melden :eek:

libia 10-02-09 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 255321)
Geen idee, misschien wel.

dat zou wel erg cool zijn :)

libia 11-02-09 22:11

Ik heb zelf een mobilesubstrate plugin geschreven die dit doet :) komt binnenkort waarschijnlijk in cydia :)

iMario 11-02-09 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 255870)
Ik heb zelf een mobilesubstrate plugin geschreven die dit doet :) komt binnenkort waarschijnlijk in cydia :)

Ik wil hem wel uittesten. (Je vroeg om testers namelijk).

roodstra 16-02-09 02:40

ey ik heb een vraagje nu heb ik deze software er opstaan
en werkt ook wel maar nu wil ik een andere agtergrond gbruiken bij dje home menu zeg maar..
heb nu 2 standaart plaatjes de een een of ander plantje en de ander een stuk steen grond
mn vraag is kan ik er een andere foto's op krijgen die ie ervoor gebruitk en zojah hoe :D groetjes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.